Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overdose mediageile Koen Wouters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Overdose mediageile Koen Wouters

    The voice, voetbal, ... is er toch serieus over, vanaf dat hij in beeld komt heb ik zin om te zappen, wat vinden jullie van die overdosis Koen Wouters ? :-D

  • #2
    Re: Overdose mediageile Koen Wouters

    Ik heb geen kabel, dus ook geen last. Enkel VRT en Canvas hier

    Comment


    • #3
      Re: Overdose mediageile Koen Wouters

      Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
      The voice, voetbal, ... is er toch serieus over, vanaf dat hij in beeld komt heb ik zin om te zappen, wat vinden jullie van die overdosis Koen Wouters ? :-D
      Moet ik dat echt zeggen....
      Naast mediageil is het ook nog eens een omhoog gevallen zak, die niet kan zingen maar jankt als een gecastreerde kater.
      Last edited by Guest42; 3 juni 2016, 21:38.

      Comment


      • #4
        Re: Overdose mediageile Koen Wouters

        Die mensen moeten toch ook hun booke verdienen.

        Comment


        • #5
          Re: Overdose mediageile Koen Wouters

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Moet ik dat echt zeggen....
          Naast mediageil is het ook nog eens een omhoog gevallen zak, die niet kan zingen maar jankt als een gecastreerde kater.
          Geert, nu blameer je die kater toch wel. Als ik kater zou zijn, eiste ik dadelijk jouw excuses.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

          Comment


          • #6
            Re: Overdose mediageile Koen Wouters

            Is er nog iets anders dan zo'n personen op tv? Eender wat ge bekijkt het zijn altijd dezelfde die hun smoel laten zien. De ene bv die de andere bv bewierrookt, interviewt, doe "lachen", zingen, dansen,... Altijd hetzelfde clubje.

            Comment


            • #7
              Re: Overdose mediageile Koen Wouters

              Die gast kan mij ook niet bekoren, van zodra ik hem zie of hoor zap ik, maar ja over smaken valt niet te twisten ...


              Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

              Comment


              • #8
                Re: Overdose mediageile Koen Wouters

                man zo'n zure reacties. Hij is ook niet mijn cup of tea, maar het is zo dat hij a) na 20 jaar nog altijd populair is in Vlaanderen, waarvoor respect en b)het ook zijn tweede job is. Tiens, een mediafiguur in de media.
                Je kan ook nog altijd buiten in de regen gaan spelen, als het je niet zint.

                Comment


                • #9
                  Re: Overdose mediageile Koen Wouters

                  Haantjesgedrag heb je nu éénmaal overal. Is ook een beetjes onze fout. Hoe meer we opkijken naar zo'n types, hoe groter hunne kam komt recht te staan.
                  Negeren die mensen en uiteindelijk worden ze slechts domme kiekens
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: Overdose mediageile Koen Wouters

                    Zijn liedjes zeggen me ook helemaal niks, maar om hem daarom uit te kafferen....
                    Ik zou zeggen, hij smeedt het ijzer terwijl het heet is, en wie dat niet doet is een dommerik, want bij de meesten blijft het niet lang duren.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Overdose mediageile Koen Wouters

                      Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
                      The voice, voetbal, ... is er toch serieus over, vanaf dat hij in beeld komt heb ik zin om te zappen, wat vinden jullie van die overdosis Koen Wouters ? :-D
                      Ga jij nu ook al beginnen tegen het voetbal? Ge zijt verdomme niet verplicht om te kijken hé.
                      Er zijn tientallen andere zenders waar nooit voetbal wordt uitgezonden, kijk daar naar dan hé.
                      Voilà, gij uw zeg, ik de mijne want ik hou van voetbal, F1, Dames tennis (want dat boem boem van de 'heren' is soms het zien niet waard).

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Moet ik dat echt zeggen....
                      Naast mediageil is het ook nog eens een omhoog gevallen zak, die niet kan zingen maar jankt als een gecastreerde kater.
                      Geert ik heb een kater en van zodra hij die lelijke zak hoort zingen wipt hij de zetel uit en kruipt hij erachter onder de chauffage en ligt daar dan met zijn pootjes over z'n oren.
                      En gaan we het even hebben over de even mediageile "qualifiing" z'n broer?
                      Heb je ze laatst gezien in de "pappenheimers"? Alle aandacht moest naar hen beiden gaan, om van te kotsen.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Overdose mediageile Koen Wouters

                        Dat er nog altijd mensen zijn die een TV hebben... Sterk van jullie om die zever te blijven slikken ( meer dan 3 jaar tv loos en het is de beste beslissing ooit )
                        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Overdose mediageile Koen Wouters

                          Hier twee tv's, (we zijn met 2 &#128514, en een abonnement op Netflix. Naast het Nieuws zien we dan meestal Deense misdaadseries. Je kijkt alleen wat je wil kijken en nu doe je dat bovendien wanneer je wil. Dit vind ik toch wel comfort. Extra-time valt tijdens de wekelijkse bd-bestuur-skype, ik bekijk dan ook extra-time de dag nadien.
                          Als je uitgesteld kijken kent, wordt je agenda nooit meer door een tv-programma bepaalt.

                          Vul je leven zoals je wil, kan je Koen Wauters niet zien, kijk dan niet, kick je erop van hierover te klagen, klaag dan😂.

                          Prettige dag vol positieve gedachten.

                          Peter

                          Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Re: Overdose mediageile Koen Wouters

                            Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                            Hier twee tv's, (we zijn met 2 &#128514, en een abonnement op Netflix. Naast het Nieuws zien we dan meestal Deense misdaadseries. Je kijkt alleen wat je wil kijken en nu doe je dat bovendien wanneer je wil. Dit vind ik toch wel comfort. Extra-time valt tijdens de wekelijkse bd-bestuur-skype, ik bekijk dan ook extra-time de dag nadien.
                            Als je uitgesteld kijken kent, wordt je agenda nooit meer door een tv-programma bepaalt.

                            Vul je leven zoals je wil, kan je Koen Wauters niet zien, kijk dan niet, kick je erop van hierover te klagen, klaag dan😂.

                            Prettige dag vol positieve gedachten.

                            Peter

                            Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
                            Het beste wat ons TV kijkers kon overkomen .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Overdose mediageile Koen Wouters

                              Ikzelf kijk bijna nooit TV. Geen last van dat koekoekskieken.
                              Alleen : de radio staat hier constant op en als ik die Wauters hoor kwekken gaat hij uit. Die vent kan gewoon niet zingen en al helemaal geen muziek maken.

                              Comment

                              Working...
                              X