Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

scherm calibratie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • scherm calibratie

    hallo, ik heb een imac 21" van 2012 , nu zou ik eens het scherm willen calibreren , zou ik hier profijt van hebben ? Ik zou het willen doen met de X-Rite i1 Display pro.
    Wie heeft er ervaring met dit toestel ?

  • #2
    Re: scherm calibratie

    Oorspronkelijk geplaatst door tav Bekijk bericht
    hallo, ik heb een imac 21" van 2012 , nu zou ik eens het scherm willen calibreren , zou ik hier profijt van hebben ? Ik zou het willen doen met de X-Rite i1 Display pro.
    Wie heeft er ervaring met dit toestel ?
    ja. er zijn weinig schermen die 100% juist zijn zonder calibratie.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: scherm calibratie

      Oorspronkelijk geplaatst door tav Bekijk bericht
      hallo, ik heb een imac 21" van 2012 , nu zou ik eens het scherm willen calibreren , zou ik hier profijt van hebben ? Ik zou het willen doen met de X-Rite i1 Display pro.
      Wie heeft er ervaring met dit toestel ?
      Ik gebruik dat toestel al enkele jaren maar wel op een Dell Ultra Sharp 27".
      De X-Rite werkt sneller dan de Spyder, de software is ook heel uitgebreid.
      Ik ben er in ieder geval heel tevreden mee.
      Maar als je bijvoorbeeld ook uw printer wilt kalibreren moet je de X-rite Colormunki Photo kopen. De prijs is echter ook het dubbele van de X-Rite i1 Display Pro.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: scherm calibratie

        Hier ook X-rite. Ben er heel tevreden van.
        Ik werk wel op een windowsbakkie dus durf mij niet uit te spreken over mac of dat daar even goed gaat maar ik veronderstel van wel.

        Comment

        Working...
        X