Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

    Iedere radio, TV, tijdschrift en reclameboodschap maakt namelijk constant allusie op een op handen zijnd evenement binnenkort in Frankrijk.
    Vreemd hé...
    Het is alvast zo dat ik willens nillens betrokken word bij iets wat me geen barst interesseert...
    Waarom toch?
    Moet ik dan echt naar het oerwoud voor een paar weken, wil ik ontsnappen aan die onzin?

  • #2
    Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

    Het is altijd hetzeflde.
    Hehe.

    Vind het best meevallen. Die mensen moeten ook hun boterhammetje verdienen e.
    Zelf ben ik ook geen fan hoor trouwens. Ik kijk liever naar de vrouwentennis :-)

    Comment


    • #3
      Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

      De tijd van films/series kijken komt er weer aan. EK, TDF, Olympische spelen... Ca peut m'etre saucisse...
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

        Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
        Moet ik dan echt naar het oerwoud voor een paar weken, wil ik ontsnappen aan die onzin?
        Zo ver moet je niet, Frankrijk is voldoende. 😆

        Maar als we het niet op TV zien, dan vinden we het wel in je topic terug. ☺

        Ik ben ook geen fan, maar heb er weinig last van.
        Ge kunt het negeren en anders ... op een bluray staat geen voetbal.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

          Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
          Moet ik dan echt naar het oerwoud voor een paar weken, wil ik ontsnappen aan die onzin?
          Ik vind het een godsgeschenk en hoop dat ze er direct uit liggen.
          De straten zijn nu opnieuw bewandelbaar en ik kan probleemloos en zonder echt angst met fiets doorheen het landschap fietsen ... Geen lawaai, geen wagens die te pas en te onpas je de straat af rijden ... Zalig. 't Is zelfs rustiger dan op een zondag. Ofwel groeit het gras minder snel in deze periode ? Ofwel fluiten de vogels harder ?
          Weg de gekke drukte buitenshuis, ofwel is ze sterk geconcentreerd en dan mijden we die arena's
          Nu nog de zon en 's avonds buiten kunnen genieten van de stilte van het bos, de vogelkes ... Wat willen we nog meer.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

            Bedankt voor de steun allemaal. Blijkbaar zijn er toch nog enkele mensen die het niet zo op "brood en spelen" begrepen hebben
            Ik voel me al veel minder alléén

            Comment


            • #7
              Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

              Voor mij geen enkele sport, whatsoever; da's trouwens de reden waarom ik ook geen krant koop, en het TV- en radio-nieuws slechts heel selectief volg. Sport is geen nieuws, en hoort dus apart gepresenteerd te worden. Ben een trouwe Canvas-kijker op zoek naar de 'betere' film, docu, enz., maar hoe vaak wordt het gewone avondprogramma daar verstoord door sportuitzendingen? En dat gaan niet alleen over een of andere match, rit of andere event, maar panelgesprekken, sportquizzen, enz. Dan heb ik het nog maar over Canvas, maar dan zie je dat er tegelijkertijd op Eén gelijkaardige sportprogramma's... Gelukkig hebben we twee digicorders, en nog een stapel 'te-ziene' DVDs om de komende maand vlotjes door te komen.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                Neem nu bijvoorbeeld "Extra-time"...
                Hoe het mogelijk is om zoveel mooie tijd te verkwisten met al dat geleuter over "voetbal", dat blijft me tot op heden nog steeds een raadsel.

                Comment


                • #9
                  Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                  Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                  Neem nu bijvoorbeeld "Extra-time"...
                  Hoe het mogelijk is om zoveel mooie tijd te verkwisten met al dat geleuter over "voetbal", dat blijft me tot op heden nog steeds een raadsel.
                  Dit begrijp ik niet. Hoe zou iemand "mijn" tijd kunnen verkwisten in iets wat mij niet interesseert? En als we alle TV programma's gaan opnoemen die (voor mij althans) niet waard zijn om naar te kijken, dan kan je net zo goed je TV op Kapaza zetten.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                  Comment


                  • #10
                    Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                    En dan die agressieve reclame erbij van Coke en Jupiler... neen, voor mij ook gene voetbal (of andere sport, soms wel 's de tour, maar dan enkel voor de zichten )
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

                    Comment


                    • #11
                      Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                      Wat is "extra time ?"
                      En Coke, is dat nu een nieuwe DSLR ?
                      Jupiter, das toch een planeel ?
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #12
                        Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                        Wat is "extra time ?"
                        En Coke, is dat nu een nieuwe DSLR ?
                        Jupiter, das toch een planeel ?
                        Extra tijd die ge voorziet om met de Coke naar Jupiter 5 te kijken en vast te leggen.
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment


                        • #13
                          Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                          Jupiter, das toch een planeel ?
                          Hij bedoelde Mars.
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                            Als het jullie dusdanig stoort ga dan vanaf 10 juni naar Nederland, ga je er geen last van hebben

                            Naar welke andere onzin kijken jullie dan wel op TV? Familie, Thuis, Komen eten, en wat is er nog allemaal?

                            Als u iets niet interesseert negeer je het gewoon, maar een topic over starten en op zoek gaan naar medeleven...
                            Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40

                            Comment


                            • #15
                              Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                              Oorspronkelijk geplaatst door rumble101 Bekijk bericht
                              Als het jullie dusdanig stoort ga dan vanaf 10 juni naar Nederland, ga je er geen last van hebben

                              Naar welke andere onzin kijken jullie dan wel op TV? Familie, Thuis, Komen eten, en wat is er nog allemaal?

                              Als u iets niet interesseert negeer je het gewoon, maar een topic over starten en op zoek gaan naar medeleven...
                              De rest kan me ook "Es könnte mir Wurst sein" , ben een (meestal) Discovery en NGC kijker, maar ook daar die reclame ...
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment

                              Working...
                              X