Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geen gras groene galmen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] geen gras groene galmen



    Ook eentje van gisteren, toen de eerste buien aan het losbarsten waren.
    (Idd. niet helemaal oerscherp, maar dat was ook niet de bedoeling)



    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: geen gras groene galmen

    Niet m'n ding Pieter, lijkt net een bewogen foto
    Ik kan er niet te lang naar kijken ...

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: geen gras groene galmen

      Knap minimalistisch idee maar het is een beetje vis noch vlees nu en doet bij mij ook een beetje pijn aan mijn ogen (tenzij dat de bedoeling van de foto is natuurlijk )
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: geen gras groene galmen

        ik dacht wel dat de foto wat te moeilijk ging zijn.

        Maar met de superlatieven die bewogen foto's in het bos een tijdje geleden gekregen hebben, dacht ik dat ik het wel aandurfde om dit beeld, dat me zelf wel degelijk bekoort, in de groep te gooien. No problem als U het terug gooit hoor, part of the game.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: geen gras groene galmen

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Niet m'n ding Pieter, lijkt net een bewogen foto
          Ik kan er niet te lang naar kijken ...
          ook mijn gedacht en gevoel.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: geen gras groene galmen

            ook voor mij een te wattig geheel
            halmen waar de wind in speelt en kronkelt dat geeft voor mij mooiere bewegingsfoto's van iets dergelijks
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: geen gras groene galmen

              Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
              ik dacht wel dat de foto wat te moeilijk ging zijn.

              Maar met de superlatieven die bewogen foto's in het bos een tijdje geleden gekregen hebben, dacht ik dat ik het wel aandurfde om dit beeld, dat me zelf wel degelijk bekoort, in de groep te gooien. No problem als U het terug gooit hoor, part of the game.
              Zou iets dergelijks terug doen maar met ofwel veel scherpte ofwel nog meer bewegingsonscherpte (of iets dergelijks al is in PS proberen).
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment


              • #8
                Re: geen gras groene galmen

                Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                Zou iets dergelijks terug doen maar met ofwel veel scherpte ofwel nog meer bewegingsonscherpte (of iets dergelijks al is in PS proberen).
                +1, zou het wel natuurlijk proberen te doen en niet via PS ...
                deka
                There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                Comment


                • #9
                  Re: geen gras groene galmen

                  ik zal me voorlopig onthouden van dergelijke fotografie, want heb er duidelijk geen kaas van gegeten. volgende ker terug een serie bumekes.
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: geen gras groene galmen

                    Iegenie, ik zou je juist het omgekeerde aanraden ...
                    Blijven doen hoor en blijven proberen. Elke situatie om dergelijk effect te bekomen is anders. Soms is er iets meer wind en beweging in het gras, soms zijn de grashalmen hoger , korter, dunner, dikker ... Allemaal factoren die ervoor zorgen dat er geen " standaard"recept is om een geslaagd beeld te bekomen.
                    Maar juist dat maakt de uitdaging, vele beelden maken, inschatten hoe traag of hoe snel de sluiter zal moeten gaan ... en dan na lang zwoegen het ultieme beeld bekomen.
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                    Comment


                    • #11
                      Re: geen gras groene galmen

                      Ik zou mij ook daar blijven in verdiepen....hoe meer je iets probeert hoe beter het gaat en hoe meer ideeën je zal hebben.
                      Ik zie het wel graag maar vind het wel jammer van die witte achtergrond. Een donkere achtergrond had beter geweest.
                      Eerlijkheid duurt het langst!!
                      Mijn website: http://www.degrafon.be/

                      Comment

                      Working...
                      X