Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boombrein

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Boombrein

    In vervoering tijdens een wandeling in de voerstreek

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Boombrein

    Goed gezien en vindingrijke titel Kurt

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Boombrein

      Knap gezien en fijne kleuren.
      een IQ durf ik er niet op plakken
      MVG. Hugo

      Comment


      • #4
        Re: Boombrein

        Mooi gezien en frisse kleuren!

        Mvg Katrien
        Groetjes Katrien
        Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

        Comment


        • #5
          Re: Boombrein

          heb deze foto deze winter ook eens geprobeerd. is moeilijker dan het op het eerste gedacht lijkt. vind het hier goed gelukt.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Boombrein

            Leuk gezien, mooi vastgelegd.
            Grappig hoe dan nog een deeltje uit het " brein" wegloopt richting horizon.
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

            Comment


            • #7
              Re: Boombrein

              knap gedaan hoor ,je moet het toch maar zien !

              Comment


              • #8
                Re: Boombrein

                Geweldige titel, knap beeld !

                Comment


                • #9
                  Re: Boombrein

                  Goed gezien al zou ik de horizon proberen recht te zetten om zo meer evenwicht in je beeld te krijgen.

                  Gr, Daniel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Boombrein

                    Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                    Goed gezien al zou ik de horizon proberen recht te zetten om zo meer evenwicht in je beeld te krijgen.

                    Gr, Daniel.
                    Bedankt voor de reactie. Ik zie alleen niet hoe ik van een schuine heuvelwand een rechte horizon kan maken zonder al teveel onrecht aan het landschap te doen. Een rechte horizon zou het idd wel evenwichtiger maken wsl.
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

                    Comment


                    • #11
                      Re: Boombrein

                      Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                      Bedankt voor de reactie. Ik zie alleen niet hoe ik van een schuine heuvelwand een rechte horizon kan maken zonder al teveel onrecht aan het landschap te doen. Een rechte horizon zou het idd wel evenwichtiger maken wsl.
                      Zelf ken ik de plaats niet en dat het daar zo schuin loopt zal wel zo zijn. Heb de foto eens binnen gehaald in LR en deze 2.91° gekanteld naar rechts en kom op een heel ander beeld uit. De linkse boom komt daardoor ook recht te staan. Voor ik die de plaats niet ken komt dit raar over
                      maar het is nog altijd jij die de opname hebt gemaakt en deze plaatst zo als het zou moeten zijn. Het is enkel een goed bedoelde reactie die ik plaatste zonder afbreuk te willen doen aan je opname. Het is ook fijn dat je reageerde op me reactie.

                      Comment

                      Working...
                      X