Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 80D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 80D

    Ik heb nog een 'oude' canon 40D die nog prima werkt maar nu zou ik toch graag een nieuwe camera willen aanschaffen, om toch nog een beetje met de tijd mee te gaan , nl de canon 80D iemand die daar al ervaring mee heeft?

  • #2
    Re: Canon 80D

    Ikzelf heb Nikon maar een collega van mij heeft deze recent als 1 van de eerste aangekocht en hij is er zeer tevreden van...als je Canon mag geloven is het 1 van hun beste DX-reflexen die ze hebben uitgebracht

    Lees de reviews

    grtz

    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment


    • #3
      Re: Canon 80D

      Ik heb pas heel lang getwijfeld tussen de 80D en de 7D mkii. Zelf is mijn keuze op de 7D mkii gevallen. Volgens mij is de 80D echt een heel leuke instapper met wat meer mogelijkheden dan de XXXD camera's. Echter heb ik gekozen voor de snellere autofocus die ik nodig heb voor sport.
      In de tas: Canon 70D - Canon 50mm f1.8 - Sigma 17-50mm f2.8 - Tamron 70-300 VC USD

      Comment

      Working...
      X