Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blj 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Blj 1

    Hermagis Petzval No7 (160mm) op Cambo 5x7inch, flitsbelichting op Multigrade paper 13x18cm, omkering en bewerking in Photoshop.
    .

    .
    bedankt voor het kijken, Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Blj 1

    Prachtig!

    Hierdoor krijg ik zin om een grootformaat camera aan te kopen en te beginnen experimenteren

    Comment


    • #3
      Re: Blj 1

      Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
      Prachtig!

      Hierdoor krijg ik zin om een grootformaat camera aan te kopen en te beginnen experimenteren
      ja onlangs ook al eens aan het kijken geweest, maar zal eerst toch met een MF beginnen

      persoonlijk zie ik wel graag de zelfde catchlights, maar dat is een detail.

      het zal wel aan mijn dirtymind liggen maar is lees die titel als 'blowj*b 1' ^^
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: Blj 1

        Voor mij mochten mond neus en kin toch scherper geweest zijn
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Blj 1

          Mooie omzetting, KNAP
          Mvg
          Francis
          Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

          Comment


          • #6
            Re: Blj 1

            knap op ambachtelijke wijze
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Blj 1

              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Voor mij mochten mond neus en kin toch scherper geweest zijn
              Denk dat dit niet mogelijk is met deze lens Frakske
              een heel mooi beeld Henk zoals het hoort
              Ik zou het in ieder geval niet kunnen

              Comment


              • #8
                Re: Blj 1

                een mooi portret, maar gebied vanaf neus tot kin mochten inderdaad scherper zijn

                Comment


                • #9
                  Re: Blj 1

                  [QUOTE=unalom;4459877]....

                  persoonlijk zie ik wel graag de zelfde catchlights, maar dat is een detail.

                  ....QUOTE]

                  Ik zie het nu ook, het rechter light valt denk ik weg achter de rand van de bril, ik heb er namelijk niets aan de ogen gedaan. Had ik het wel gezien, had ik dan een catchlight bij moeten tekenen....?
                  groetjes, Henk
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Blj 1

                    Oorspronkelijk geplaatst door FayLyxx Bekijk bericht
                    een mooi portret, maar gebied vanaf neus tot kin mochten inderdaad scherper zijn
                    Daarmee houd ik vriend/collodionfotograaf Alex ook altijd voor de gek, maar het is nu eenmaal zo dat bij collodionfotografie en ook zoals ik het hier doe, je gebruik moet maken van open diafragma om de belichtingstijd binnen de perken te houden, en dan moet je kiezen tussen de ogen of de neus.... Make your choice.... ;-) Bij collodionfotografie heb ik nog niemand op het forum deze opmerking zien maken (of ik zou het zelf geweest moeten zijn ;-)
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Blj 1

                      Mooi beeld Henk
                      Dit is nog eens echt vakwerk met echt materiaal, noeste harde arbeid.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Blj 1

                        Aantal replays zijn een parameter voor ofwel een mislukte, ofwel een gelukte foto, deze is zeker geslaagd.

                        Comment

                        Working...
                        X