Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onverwacht ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Onverwacht ...

    plekje midden in de stad Lille, Rijsel voor de Vlamingen.

    Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

  • #2
    Re: Onverwacht ...

    Mooie locatie
    De opname komt bij mij nogal hdr-achtig over

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Onverwacht ...

      ik denk ook iets te veel verscherpt.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Onverwacht ...

        Mooie opname. Ik had rechts nog een stukje meer willen zien. Inderdaad HDR maar niet slecht uitgevoerd al mocht het net een klein beetje minder uitgesproken.
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Onverwacht ...

          Leuk om naar kijken en mooi vastgelegd. De HDR mocht voor mij iets minder.
          Sony α7ii
          5OOpx

          Comment


          • #6
            Re: Onverwacht ...

            Mooi locatie, de HDR vind ik prima, maar voor mij iets teveel verscherpt.

            Comment


            • #7
              Re: Onverwacht ...

              Dat van verscherpen begrijp ik niet, ik heb niks verscherpt. Is wel van 8688 pix naar 1600 verkleind, misschien is er daar iets fout gegaan. HDR is bewust gedaan, ik vind de wolken en lucht net iets beter uitkomen zo.
              Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

              Comment


              • #8
                Re: Onverwacht ...

                peter, misschien verwar ik met het HDR effect, is mogelijk, daarvoor ken ik de HDR dinges niet goed genoeg.

                Of misschien werkt het HDR procédé wel op het "lokaal verscherpen" zoals het schuivertje "helderheid" bij Lightroom ? Dat is niet echt verscherpen, maar je krijgt er een scherpere indruk van op je foto.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment

                Working...
                X