Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

    Deze XQD Pro kaarten van Lexar zijn voorzien van PCI Express technologie wat zorgt voor een minimale overdrachtssnelheid van 2933x, of 440MB/s. Deze 32GB...


    Tegenover 54€ in de US http://www.bhphotovideo.com/c/produc...qd_memory.html

  • #2
    Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

    Gewoon bestellen via Amazon.com of ebay. Wel rekenen op douane kosten, maar dan nog blijft het verschil de moeite

    Comment


    • #3
      Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

      Hier is het toch al minder. http://www.cameraland.nl/geheugen-ca...3&prefid=49722

      Comment


      • #4
        Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

        Dat is idd de moeite. Hoe zit dat juist met douane kosten?
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #5
          Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

          Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
          Dat is idd de moeite. Hoe zit dat juist met douane kosten?
          ZDNET news and advice keep professionals prepared to embrace innovation and ready to build a better future.

          Comment


          • #6
            Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

            Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
            Nog wat minder https://www.amazon.de/Lexar-Professi...=pricewatch-21

            Comment


            • #7
              Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

              Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
              voor dat geld is het niet meer rendabel om het in de US te kopen.

              Comment


              • #8
                Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

                Jammer dat er dan toch waarschijnlijk onwetende mensen zijn die zo'n dingen bij A&C kopen, terwijl ze op Amazon te krijgen zijn voor minder dan de helft...

                Dit merk ik met veel dingen, dat die in de US veel goedkoper zijn.
                Een andere hobby van mij is skateboarden, en voor 1 pro-deck hier, kan je er daar bijna 2 kopen

                Comment


                • #9
                  Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

                  Dit is gewoon een verkeerd geprijsd item
                  Even een mailtje naar hen en het probleem zal snel worden opgelost
                  Dat zie je regelmatig bij meerdere shops hoor, de onoplettende hebben dan natuurlijk pech

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

                    Hoi,

                    bij "Bol.com" ook € 156,-

                    Comment


                    • #11
                      Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                      Dit is gewoon een verkeerd geprijsd item
                      Even een mailtje naar hen en het probleem zal snel worden opgelost
                      Dat zie je regelmatig bij meerdere shops hoor, de onoplettende hebben dan natuurlijk pech

                      grts
                      Sieg
                      Denk je?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

                        Ik denk dat ik tegen mijn reis in de zomer toch eens bij onze duitse buren een lexar 2000x 62gb sd ga bestellen. America vind ik net wat aan de verre kant om een stuk electronica te laten verzenden.
                        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                        Comment


                        • #13
                          Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

                          Ik denk dat het een geheugenkaartje is dat in die winkel heel weinig verkocht wordt.
                          Ze hebben dat dan helemaal in het begin (toen de prijs nog heel hoog was) in de winkelvoorraad gezet, en de hoge prijs is nooit aangepast.
                          De nieuwste, snelste geheugenkaartjes zijn altijd het duurst, zodra er weer een sneller geheugenkaartje uitkomt, dan zakt de prijs van het "oude" geheugenkaartje gewoonlijk.

                          Geheugenkaartjes koop je best bij verkopers die daar veel omzet in hebben, die hebben gewoonlijk de laagste prijzen omdat ze niet blijven zitten met de kaartjes die eerst veel te duur waren.
                          Je moet dus goed uitkijken, en als je niet echt het laatste nieuwe (snelste) kaartje nodig hebt, dan kan je veel geld uitsparen door een iets "oudere versie" te kopen die bijna even snel is.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

                            [QUOTE=unalom;4459411]Ik denk dat ik tegen mijn reis in de zomer to


                            Ga maar eens kijken bij de Mediamarkt en de Saturn in Aken.
                            Het loont echt de moeite om naar ginder te rijden.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Prijs geheugenkaartjes, ja man geen klein verschil.......

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Denk je?
                              Ik denk van wel Geert
                              Heb het nog al eens voorgehad met een ander item, binnen de 24uur was de prijs aangepast.
                              Maar ik ben ook wel benieuwd en dus heb hen een berichtje gestuurd, ik laat je wel wat horen

                              grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

                              Comment

                              Working...
                              X