Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mar y sol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Mar y sol

    Het zuidelijkste puntje van Ibiza. 20-5-16


    Last edited by sensor; 30 mei 2016, 17:35.
    Groeten Sensor

  • #2
    Re: Mar y sol

    Mooi moment zo met die golf, prachtige dynamiek in deze opname
    De kleuren lijken me er wat over, lijkt alsof er een polafilter over de opname ligt

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Mar y sol

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Mooi moment zo met die golf, prachtige dynamiek in deze opname
      De kleuren lijken me er wat over, lijkt alsof er een polafilter over de opname ligt

      grts
      Sieg
      Dank je Sieg.

      Grts. Raymond
      Groeten Sensor

      Comment


      • #4
        Re: Mar y sol

        Zonder de tekst te lezen had ik hier meteen een Ibiza-gevoel bij, de kleurtjes zullen er niet erg ver over zijn, mooi het juiste moment te pakken
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Mar y sol

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Zonder de tekst te lezen had ik hier meteen een Ibiza-gevoel bij, de kleurtjes zullen er niet erg ver over zijn, mooi het juiste moment te pakken
          De kleurtjes zijn er inderdaad niet ver over, zo was het naar mijn beleving. Dank je.
          Groeten Sensor

          Comment


          • #6
            Re: Mar y sol

            Het licht is wat aan de harde kant....Maar gezien het tijdstip van de dag denk ik wel dat je er het beste van hebt weten te maken....Heel mooi die dynamiek in het water...
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Mar y sol

              Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
              Het licht is wat aan de harde kant....Maar gezien het tijdstip van de dag denk ik wel dat je er het beste van hebt weten te maken....Heel mooi die dynamiek in het water...
              Mag ik u vragen, kunt u de exif lezen? Want bij controle op datum en tijd van mijn camera staat de tijd wel juist maar de datum loopt drie dagen achter. (body450D met kitlens die ik gebruik op vakantie). Ik heb inderdaad wat moeten sleutelen aan de levendigheid want die kitlens is gewoon slecht in kleur. Reële opname tijd = 20mei 15.16h.

              Indien u de exif kan lezen dan begrijp ik dat niet goed vermits de exifgegevens zijn uitgeschakeld in BD resizer.
              Groeten Sensor

              Comment


              • #8
                Re: Mar y sol

                kan ze een reklamebrochure in.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment

                Working...
                X