Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Platteau

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Platteau

    Ergens boven Comblain au Pont in de Ardennen. De elektriciteitspalen zijn een bewuste keuze als een element dat je in het landschap meeneemt en ze storen mij van vorm net iets minder dan die hier in Vlaanderen

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Platteau

    Mooie verhouding tussen lucht en aarde. Ook mooi de glooiing van het landschap vastgelegd.
    En ja, die palen, die zijn er nu eenmaal in realiteit ook.
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: Platteau

      Mooie natuurlijke weergave van dit zacht glooiende landschap Kurt
      Tegenwoordig is het moeilijk een plaatje te maken zonder dat je de inbreng van de mens erin ziet
      Zijn het niet elektriciteitspalen dan zijn het wel vliegtuigstrepen

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Platteau

        ik heb een tijd terug beslist om eerst een 135mm te kopen, en nu pas een 14mm. Juist omdat je dan gemakkelijker tussen de industriële afdruk door kunt fotograferen.

        ik hou wel van foto's zoals deze. Het is een fantastische streek.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Platteau

          heel mooi deze, love it
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

          Comment


          • #6
            Re: Platteau

            Dank voor jullie reacties
            (wat reacties betreft zie ik hier vooral steeds dezelfde mensen moeite doen, het zou fijn zijn moesten meer mensen die hier iets posten ook wat vaker reageren, ongeacht hoe goed ze zijn of willen worden).
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Platteau

              Mooi vastgelegd. En die elektriciteitspalen storen helemaal niet en geven zelfs net dat tikkeltje meer.
              Sony α7ii
              5OOpx

              Comment


              • #8
                Re: Platteau

                Mooie natuurlijke kleuren met prima compo....de telefoonpalen hebben daar idd een iets meer esthetische uitvoering dan in vlaanderen

                Comment

                Working...
                X