Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 300D: profiteer snel!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 300D: profiteer snel!

    Ik bestelde vandaag mijn 300D in Van den Borre Brugge voor 999€. Dit is de goedkoopste prijs die ik in België gevonden heb.
    Toen ik de verkoopster vroeg waarom op de website van Van den Borre de 300D vermeld staat met een prijs van 1099€ kon ze me niet onmiddellijk antwoorden. Na opzoeking zei ze me dat de EOS verkeerd geprijsd staat in de winkels. De officiële prijs in de computer is 1099€. Maar ik mocht hem hebben aan de 999€ omdat het hun fout is. De 1099€ is eigenlijk een actie, en is geldig van 16/08 tot 31/08, daarna wordt het terug 1199€!

    Ik zou dus zeggen: wie van plan is om er nog ene aan te schaffen, profiteer er nog snel van en koop of bestel vóór 1 september. Bespaart je 200€...
    (wil niet per sé reclame maken voor Van den Borre, maar dit zijn de feiten)
    Canon EOS 40D + grip + handstrap
    EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM + EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM + EF 50mm f/1.8 II
    Statief: Manfrotto 055XPROB + 804RC2

  • #2
    Re: Canon 300D: profiteer snel!

    Jammer Freeco,

    Maar met het prijsverschil dat je "gehad zou hebben" als je bvb bij http://www.topfoto-online.de/ zou gekocht hebben had je je nog een stukje van een lens kunnen bijkopen en de Canon 18-55 kit lens er nog gratis bovenop bijgekregen....


    Alleszins veel plezier met je 300D gewenst. En hopelijk ontmoeten we elkaar eens in Brugge.... voor een fotobabbel.


    Groetjes
    Skitch
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Canon 300D: profiteer snel!

      jaja, I know
      had 'm ook al aan 907€ gezien in Snogard Duitsland, maar voor 100€ rij ik niet tot daar. Als je er dan ooit problemen mee hebt, is dat een hele afstand...
      Ik kon 'm ook voor 750€ laten meebrengen door een collega die naar NY gaat in oktober, maar da's dan nóg erger als er ooit problemen mee zijn.
      Ik heb met veel plezier de 999€ hier in ons eigen Belgenlandje betaald
      Canon EOS 40D + grip + handstrap
      EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM + EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM + EF 50mm f/1.8 II
      Statief: Manfrotto 055XPROB + 804RC2

      Comment


      • #4
        Re: Canon 300D: profiteer snel!

        Oorspronkelijk geplaatst door Freeco
        jaja, I know
        had 'm ook al aan 907€ gezien in Snogard Duitsland, maar voor 100€ rij ik niet tot daar. Als je er dan ooit problemen mee hebt, is dat een hele afstand...
        Ik kon 'm ook voor 750€ laten meebrengen door een collega die naar NY gaat in oktober, maar da's dan nóg erger als er ooit problemen mee zijn.
        Ik heb met veel plezier de 999€ hier in ons eigen Belgenlandje betaald
        Een camera in D aangekocht kan je gewoon in B bij een winkel binnenbrengen. Daarvoor heb je Europese garantie op die body. Met de VS gaat dat niet op, want geen wereldwijde garantie...
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #5
          Re: Canon 300D: profiteer snel!

          Nu nog 999€ betaald voor een 300D kit
          Heb de mijne al 5 maanden en heb die toen maar 966€ betaald
          Bij Konijnenberg b.v staat de kit momenteel 850€, maar er zijn stores zat waar die te vinden is rond die prijs.
          En de waarborg is geldig in heel Europa, in de VS kopen das inderdaad wat anders betreft waarborg, daar zit je dan mee indien er wat scheelt.

          Hoedanook, veel plezier met je toestel want daar is het uiteindelijk toch om te doen he
          Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
          Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

          Comment


          • #6
            Re: Canon 300D: profiteer snel!

            Staat nu officieel OVERAL in België 999 euro geprijsd.
            Prijsdaling van Canon zelf.
            NIKON D70
            NIKKOR AF-S DX 18-70 F3.5-4.5 IF ED

            Comment

            Working...
            X