Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lyn Gydaw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Lyn Gydaw


  • #2
    Re: Lyn Gydaw

    Scherp zou ik deze niet echt noemen maar op deze manier krijgt het wel iets schilderachtig wat ook mooi is. Compo alleszins geslaagd en mooie ochtendnevel. De boerderij rechts onderaan vind ik een mooie extra.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Lyn Gydaw

      Ja dat is met het Forum echt beeld is mescherp de laatste tijd als ik hier foto's en zet verkozen die scherpte raar maar waar

      Comment


      • #4
        Re: Lyn Gydaw

        Mooie locatie maar inderdaad wederom niet scherp en dat ligt niet aan dit forum
        Ik zie dat je Shoot gebruikt om je opnames op te slaan en door te linken naar hier
        Heb al meerder keren gezien dat de opnames van aldaar en doorgelinkt worden héél veel van hun kwaliteit verliezen en zelfs totaal onbruikbaar worden
        Beter een ander plaatsje zoeken om je opnames te "parkeren", er zijn genoeg goede alternatieven

        grts
        Sieg
        Last edited by Sieg; 29 mei 2016, 11:10. Reden: typo
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Lyn Gydaw

          precies een schilderij.

          foto's : ik gebruik nu dropbox, dat toont echt de foto puur zoals hij is. En ik krijg nog altijd nu en dan opmerkingen over scherpte, ofwel te scherp ofwel niet scherp genoeg. Maar dat scheelt dan aan de manier dat ik de zaken zie (door mijn leesbril) en exporteer uit Lightroom.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Lyn Gydaw

            Jammer dat deze niet scherp is..Compo is ook erg krap in het kader. Wel een prima moment met die licht inval.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Lyn Gydaw

              Ik snap niet dat ze van shoot dat zelf niet snappen. Ze bieden de mogelijkheid om uw foto's op hun server te zetten, maar de kwaliteit van uw foto trekt op niks als je dat doet. En als je hen dat eens zegt trekken ze hun schouders op en kijken ze alsof ze het horen donderen in keulen.


              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Mooie locatie maar inderdaad wederom niet scherp en dat ligt niet aan dit forum
              Ik zie dat je Shoot gebruikt om je opnames op te slaan en door te linken naar hier
              Heb al meerder keren gezien dat de opnames van aldaar en doorgelinkt worden héél veel van hun kwaliteit verliezen en zelfs totaal onbruikbaar worden
              Beter een ander plaatsje zoeken om je opnames te "parkeren", er zijn genoeg goede alternatieven

              grts
              Sieg
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

              Comment

              Working...
              X