Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste stapjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Mijn eerste stapjes

    Het is heeeeel lang geleden dat ik nog iets gepost heb. Bovendien heb ik me nog nooit in dit onderdeel gewaagd. In de beginnershoek leek het me iets "veiliger".
    Maar, de nieuwe mapstructuur van BD indachtig, waag ik het dan toch maar.
    Als grootvader ben ik natuurlijk bevooroordeeld, daarom ben ik nieuwsgierig of iemand anders, buiten de familie, hier ook iets in ziet.

    Voor alle duidelijkheid: het puntje van Elize haar tong steekt naar boven. Je ziet geen bovenlip.


    In ieder geval al bedankt om even te komen kijken !

    Luc

  • #2
    Re: Mijn eerste stapjes

    Belangrijk moment - misschien belangrijker dan de foto.
    Als je uw tele op meer mm's zet - dan zal de haag vervagen en krijg je nog meer aandacht op de kleine stapster.
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Mijn eerste stapjes

      Leuk en goed op de plaat gezet op het juiste moment

      Comment


      • #4
        Re: Mijn eerste stapjes

        Leuke foto, al had ik liever iets meer van het gezichtje gezien. Maar toch, mooi gedaan, en goed scherp.

        Comment


        • #5
          Re: Mijn eerste stapjes

          Bedankt voor de positieve commentaren.
          Peter, bij meer mm's zal de haag inderdaad nog meer vervagen. Het was hier echter een kwestie van snel zijn want als ze eenmaal ontdekt hebben dat ze alleen kunnen stappen, dan staan ze geen seconde meer stil. Bovendien was ik er gaan bij zitten, kwestie van op ooghoogte te te fotograferen en daardoor was ik ook niet meer mobiel genoeg om snel verder achteruit te gaan.
          Sugarman2, bedankt. Gelukkig kosten enkele foto's meer digitaal niks. Daarom heb je tegenwoordig meer kans dat er eentje "op het juiste moment" tussen zit. Anderzijds was dit de enige in profiel. Dus toch afgedrukt wanneer het moest.
          Boudini, ik heb een pak foto's gemaakt, continu, hoge snelheid. Bijna allemaal terwijl Elize naar mij toe kwam. Dit was de enige in profiel en daarom heb ik ze hier gepost.

          Luc

          Comment

          Working...
          X