Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Timelapse pan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Timelapse pan

    Hallo iedereen,

    Ik ben op zoek naar een betaalbare timelapse pan om mee te nemen op mijn tochten.

    Gewoon een compact ding, met mogelijke tot 360° te draaien en dit liefst elektrisch (via batterijen) aangedreven.

    Iemand ervaring met de genie mini (https://syrp.co.nz/products/genie-mini)? Lijkt mij een fantastisch ding en echt wat ik zoek.
    Andere alternatieven zeker welkom!

    Alvast bedankt voor de hulp.
    J.

  • #2
    Re: Timelapse pan

    alternatief

    Comment


    • #3
      Re: Timelapse pan

      . Mooi alternatief, maar niet echt waar ik naar op zoek ben. Ben wel op zoek naar iets dat te monteren is op een statief.

      Comment


      • #4
        Re: Timelapse pan

        Brofish Motlapse (timelapse) - Gebruik de Brofish Motolapse om timelapse opnames te maken met uw GoPro, compact camera of smartphone. Altijd scherp!
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Timelapse pan

          of : http://nl.aliexpress.com/item/New-ar...FdMV0woduc0NqA
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: Timelapse pan

            Heb jij ervaring met deze toestellen?

            Ik heb altijd het vermoeden dat iets goedkoop ook niet lang gaat meegaan.

            Comment


            • #7
              Re: Timelapse pan

              Leg eerst eens uit wat je van dat ding verlangt?
              Wil je dat het draaitoestel om de paar graden zelf het toestel laat ontspannen, of wil je iets dat traag draait en om de x aantal tijd een foto maakt,
              er zijn namelijk een groot aantal mogelijkheden, de ene nogal ingewikkelder dan de andere, en dan heb je nog deze gebruikt in de astro fotografie,
              waarmee je ook mee volgend lange belichtingen kan maken.

              Comment


              • #8
                Re: Timelapse pan

                Ok even verduidelijken:
                Ik heb een Sony A7 en hierop heb ik ook de timelapse app gedownload.
                Best wel leuk, maar spijtig genoeg enkel te gebruiken op een ''vaste'' ondergrond. D.w.z. camera op statief en hier stopt het voor de beweging etc...

                Dus ben in eerste instantie op zoek naar een ding dat kan draaien (traag weliswaar) met eventueel de mogelijkheid om de camera te bedienen om foto's of filmpjes te nemen om de zoveel tijd. Heb dit wat gemist op mijn recente reis naar Japan.
                Ben niet op zoek naar een grote rig (daarvoor heb ik nog bijlange niet genoeg ervaring hiermee en is ook te kostelijk).

                Ik was op die syrp uitgekomen omdat deze ook nog uitbreidbaar is en het mij wel een goed ding lijkt.

                Het belangrijkste is dat het een compact ding is dat snel meekan in de rugzak als ik ergens naar toe ga en het monteerbaar is op een statief of gorillapod (ben in het bezit van beide)

                Comment

                Working...
                X