Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruwe kust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Ruwe kust

    Terug van weggeweest en nog eens een poging.


  • #2
    Re: Ruwe kust

    Ik vind dat er van je voorgrond iets af macht zodat die dezelfde hoeveelheid ruimte als de lucht inneemt in mijn ogen zou dit 'nog' mooier worden!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Ruwe kust

      Zeer mooi en zeer goed, mooie 'andere' compo.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Ruwe kust

        Mooie beeldopbouw - de verhouding lucht/voorgrond is prima zo.
        Keiharde afwerking die we van jou gewoon zijn
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Ruwe kust

          Mooie opname met veel detail in de rotsen
          Ik zou er zeker niks afsnijden, opname is perfect zo, zeker omdat de titel over de ruwheid gaat

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Ruwe kust

            Knappe opname!

            Mvg Katrien
            Groetjes Katrien
            Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

            Comment


            • #7
              Re: Ruwe kust

              Heel mooi. Knappe compositie, alleen zou ik misschien de vuurtoren minder centraal geplaatst hebben. Denk ik. Ik weet het niet zeker
              De foto is wel erg blauwig, en naar mijn smaak een beetje te veel verscherpt. Maar zeer zeker geslaagd!

              Comment


              • #8
                Re: Ruwe kust

                Schitterend compositie maar de lucht en de zee is toch wel erg blauw vind ik.
                De rotsblokken op de voorgrond lijken mijn net iets teveel verscherpt.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Ruwe kust

                  ik heb zelf toch wat moeite met de compo ,de toren staat niet echt goed vind ik ,een betere plaats is waar nu de top van die rotsblok staat ,maar dat gaat nu in dit geval niet ,miss op 1/3 van links zou beter zijn geweest ,ik volg ook wat de verscherping betreft (zou scherper tonen met wat minder scherpte ) ik bedoel dit niet negatief ik zeg gewoon mijn eerlijke mening hè

                  Comment

                  Working...
                  X