Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

top-foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • top-foto

    Als ik online iets bestel bij top-foto, zit hier dan een nederlandstalige handleiding bij? in welke taal of talen kan dan het toestel zelf worden ingesteld (zal mss verschillen van merk tot merk?)

    kent er trouwens iemand iets van duits: Nikon Coolpix 8700 incl. Gutschein für Hitachi 2GB Microdrive...

    ???

    bedankt

    iemand goeie ervaring met deze cam, of met de olympus 8080, of met de fz10?? een beetje uitleg dan graag...

    bedankt
    The ocean looks like a thousand diamonds, strewn across a blue blanket...
    Digital Rebel + kitlens + Sigma 70-300 APO Macro Super II 4-5.6 + nog wat extra's

    Stijn Haegemans - Foto's

  • #2
    Re: top-foto

    Meestal GEEN NL handleidng, maar voor het prijsverschil kan je meestal deze downloaden of zo...

    Comment


    • #3
      Re: top-foto

      @freggel: gutschein betekend in dit geval dat je de Hitachi 2 Gb met bijzondere voorwaarden kan bekomen indien je de Coolpix 8700 aanschaft.

      Comment


      • #4
        Re: top-foto

        Nikon Coolpix 8700 incl. Gutschein für Hitachi 2GB Microdrive...
        dwz dat je "waardebon" meekrijgt waarmee je zo'n Microdrive kan gaan vragen bij Hitachi ...... of die dat ook naar B of NL willen sturen is natuurlijk een andere vraag
        ---
        darix
        afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
        D70s

        Comment


        • #5
          Re: top-foto

          Heb bij mijn Pana 10 bij Top Photo wel degelijk een nederlandstalige handleiding gekregen zonder er specifiek om te vragen.
          instellingen van het toestel wel in het engels
          Last edited by JP; 28 augustus 2004, 18:35.
          D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
          Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
          en ewa flitsspeelgoed

          Comment


          • #6
            Re: top-foto

            Ik heb er vorige week een 10D gekocht met enkel een Duitstalige handleiding.
            Intussen heb ik reeds een Nl en UK handleiding gedownload.

            De lens die ik erbij kocht bevatte een meertalige handleiding: J E F G S C.

            hesy.be
            BD0319BE

            Comment


            • #7
              Re: top-foto

              Krijg je sowieso een europese garantie als je bij top-foto bestelt?
              kan dit niet vinden op de site?
              The ocean looks like a thousand diamonds, strewn across a blue blanket...
              Digital Rebel + kitlens + Sigma 70-300 APO Macro Super II 4-5.6 + nog wat extra's

              Stijn Haegemans - Foto's

              Comment


              • #8
                Microdrive naar België

                Oorspronkelijk geplaatst door darix
                Nikon Coolpix 8700 incl. Gutschein für Hitachi 2GB Microdrive...
                dwz dat je "waardebon" meekrijgt waarmee je zo'n Microdrive kan gaan vragen bij Hitachi ...... of die dat ook naar B of NL willen sturen is natuurlijk een andere vraag
                Vorig jaar was er ook zo'n actie met de Nikon Coolpix 5700 en een Microdrive van 1Gig.
                Die werd probleemloos vanuit het Microdrive-verdeelcentrum in Duitsland naar mij in België verzonden.
                Ik neem aan dat het ook nu zonder problemen kan, in ieder geval zal Topfoto je wel de juiste informatie kunnen geven.
                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • #9
                  Re: top-foto

                  Europese handleiding is geen probleem bij top-foto

                  Comment


                  • #10
                    Re: top-foto

                    Oorspronkelijk geplaatst door Freggel
                    Krijg je sowieso een europese garantie als je bij top-foto bestelt?
                    kan dit niet vinden op de site?
                    Yep, aangezien dat op Europees niveau vastgelegd is...
                    Canon 10D, glass, flashes & extra's
                    Fuji S602Z & extra's
                    www.CooMa.be BD0176BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: top-foto

                      heel goe,

                      mercikes in ieder geval
                      The ocean looks like a thousand diamonds, strewn across a blue blanket...
                      Digital Rebel + kitlens + Sigma 70-300 APO Macro Super II 4-5.6 + nog wat extra's

                      Stijn Haegemans - Foto's

                      Comment


                      • #12
                        Re: top-foto

                        nog iets...
                        ik zie op de site van top-foto een Markenhersteller 1GB MultiMedia Speicherkarte voor 149 euro...
                        voor de opslaggrootte een hele mooie prijs, maar is dit te betrouwen...moet ik bij de grotere merken blijven?

                        freggel
                        The ocean looks like a thousand diamonds, strewn across a blue blanket...
                        Digital Rebel + kitlens + Sigma 70-300 APO Macro Super II 4-5.6 + nog wat extra's

                        Stijn Haegemans - Foto's

                        Comment


                        • #13
                          Re: top-foto

                          Hallo Freggel,

                          Ik heb zo van die "markenhersteller" kaarten bijgekocht bij Top-Foto.

                          Die zijn te vertrouwen. Ze zijn dus goed.
                          Wel zijn er andere (duurdere) kaarten die sneller werken enz.

                          Maar met die "markenhersteller" ga je evenmin problemen hebben als met duurdere kaarten.


                          Skitch
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment

                          Working...
                          X