Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarde imac 27 inch 3.4Ghz

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarde imac 27 inch 3.4Ghz

    Om de 2de hands waarde van mijn imac te kennen ben ik eens gaan kijken naar mac2sell. Helaas geraak ik er nier goed aan uit, ik heb een 3.4 Ghz model maar die zie ik er niet tussen staan.
    Mijn vrouw kan het maar niet gewoon worden om met een mac te werken dus overweeg ik om deze te vervangen door een Windows 10 pc.

    Het gaat over een Imac 27 inch van eind 2013.
    Model 3.4Ghz Core i5 processor en 8Gb ram. Harde schijf 1 Tb. Draadloze muis en usb klavier.

    Wat zou ik daar nog 2de hands voor kunnen krijgen iemand een idee?

    Ik heb eens op 2de hands gekeken maar vind er niet veel te koop staan.

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: Waarde imac 27 inch 3.4Ghz

    Ik heb je een PM gestuurd.

    Ik zou dit rond de 1000€ schatten.

    Comment


    • #3
      Re: Waarde imac 27 inch 3.4Ghz

      Sorry Tommie, ik had je berichtje gelezen maar nog niet geantwoord
      Ik ben hier momenteel aan het kijken om met bootcamp windows 10 te installeren. Dit is al gelukt, moet nu nog enkel een key aanschaffen. Als al mijn windows programma's hierop werken kan ik hem behouden. Ben nog volop bezig met alles hierop te installeren.


      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #4
        Re: Waarde imac 27 inch 3.4Ghz

        Ik heb geen goeie ervaringen met Windows op een Apple pc. Was ook met bootcamp geïnstalleerd (door de softwarefirma waar ik al jaren mee werk), maar alles was traag en soms onvoorspelbaar.
        intussen Apple buiten gegooid en nieuwe pc gekocht.....nu heel tevreden.
        Het enige wat ik soms nog mis is het superieure scherm van Apple. Dat is werkelijk beter dan de anderen, maar de 'kuren' van het duo Apple-Windows: ben blij dat ik daar vanaf ben !

        Comment


        • #5
          Re: Waarde imac 27 inch 3.4Ghz

          Vergeet die bootcamp toestanden. Even doorbijten en het systeem van Apple gewoon worden.
          En als je vrouw er niet aan kan wennen, zou ik eerder de vrouw ipv de iMac vervangen. :-)
          Fuji FinePix S100fs

          Comment


          • #6
            Re: Waarde imac 27 inch 3.4Ghz

            Mijn baas heeft een nieuwe pc met W10 aangeschaft, daar kan ik nu eens niet aan wennen.
            Man, wat is dat zeg.
            Met de vriendelijke groeten, Ruud.

            Comment


            • #7
              Re: Waarde imac 27 inch 3.4Ghz

              Ik heb er nog eentje te koop (i Mac 21.5 inch): eind 2012 (laatste versie met dvd-drive) - 2.7 GHz quad core Intel core i5, resolutie 1920 x 1080, 4 Gb geheugen (2 x 2 Gb), 1 Tb harde schijf, AMD Radion HD 6770M met 512 Mb. Apple magic mouse, Key board met nummerblok. Heeft gekost 1449 €, mag nu weg voor 600 €.
              Professioneel kan ik niet zonder Windows, en zoals hoger vermeld: die twee komen niet goed overeen. Dus de Apple mag weg.

              Comment


              • #8
                Re: Waarde imac 27 inch 3.4Ghz

                Ik draai zonder problemen een W7 onder bootcamp op een iMac van meer dan 5 jaar oud. Wel zit er nu een SSD in ipv de vroegere schijf, wat ook scheelt. Draait zonder merkbaar probleem/vertraging een 3D max 2017 en een AECOsim, dus zware 3D software.
                Parallels gebruikte ik vroeger wel, toen m'n imac misschien nog eerder wat overkill was, maar dat heb ik verlaten sinds de SSD, omdat ik al merkte dat de nieuwste software daar te zwaar voor werd.

                Comment

                Working...
                X