Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zelfportret


  • #2
    Re: Zelfportret

    Je moet in Flickr de BBC code gebruiken om hier foto's zichtbaar te maken, je kan alles lezen in volgende link;

    Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.


    Je hebt hier ook een testforum zodat je een beetje kan oefenen in het posten.

    Comment


    • #3
      Re: Zelfportret

      Oeps dubbele post.

      Comment


      • #4
        Re: Zelfportret

        Dat heb ik al reeds doorgenomen maar dit lukt blijkbaar niet omdat ik mijn iPad gebruik.

        Comment


        • #5
          Re: Zelfportret

          Oorspronkelijk geplaatst door VeerleJ Bekijk bericht
          Dat heb ik al reeds doorgenomen maar dit lukt blijkbaar niet omdat ik mijn iPad gebruik.
          Ik zou zeggen probeer het eens uit in Test Forum. Via mij smartphone gaat het blijkbaar ook, had daar nooit geen aandacht aangegeven omdat ik dat altijd van op Pc doe.

          Comment


          • #6
            Re: Zelfportret

            Lukt waarschijnlijk omdat het Android of Windows smartphone is, het probleem ligt blijkbaar bij Apple.
            Ik probeer het wel met pc.
            Bedankt voor de hulp

            Comment


            • #7
              Re: Zelfportret

              Veerle, het moest zijn gaat ook NIET van mijn smarthphone en dat komt waarschijnlijk om dat de gsm's waarschijnlijk niet de webversies van de sites aanbieden.

              Comment


              • #8
                Re: Zelfportret

                Moderator Note: Eerst leren posten in het Testforum, waar je alle hulp krijgt die je nodig hebt. Een tip: probeer eerst 'ns je foto op te laden naar de hosting site via je computer. Daarna moet het (eventueel) mogelijk zijn om op BD te linken/plaatsen via je iPad.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X