Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tulpen uit Amsterdam op Belgische bodem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] tulpen uit Amsterdam op Belgische bodem


  • #2
    Re: tulpen uit Amsterdam op Belgische bodem

    Ik had toch hoger ingestoken nu blijft mijn blik in het gat op de voorgrondhangen en kom ik er niet aan de horizon,

    Comment


    • #3
      Re: tulpen uit Amsterdam op Belgische bodem

      Inderdaad, naar mijn gevoel ook het standpunt te laag
      Er mocht ook iets meer pit in de opname zitten, is natuurlijk te wijten aan de grijze dag

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: tulpen uit Amsterdam op Belgische bodem

        bedankt voor het kijken en de reactie
        ik had eens een lager standpunt genomen, ik heb nog andere die volgen wel
        mvg

        Comment


        • #5
          Re: tulpen uit Amsterdam op Belgische bodem

          Ik zou er de onderste helft durven afhalen, dan hou je een mooie pano over.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Re: tulpen uit Amsterdam op Belgische bodem

            ik vind het idee om de bomenrij net boven de tulpen te zetten, en de voorste tulpen gewoon op de foto, schitterend. echt een compositie waar over nagedacht is.

            wel denk ik dat het contrast in de wolken/de rode tulpen een beetje te hard doorgedrukt is.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: tulpen uit Amsterdam op Belgische bodem

              Alles is zowat gezegd, maar als je die foto cropt kan er ook iets mooi uit gehaald worden hoor: KLIK
              De horizon staat wel in het midden maar als je in uw RAW meer lucht hebt zou ik er een beetje lucht bij zetten.
              Met Ps en knippen <> plakken op een nieuw bestand kan ook hé.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: tulpen uit Amsterdam op Belgische bodem

                bedankt voor de hulp ; maar ik vind persoonlijk het doorsnijden van de tulpen geen zo een goed idee, er was al eerder dat voorstel gedaan
                en ik heb dit ook geprobeerd met ook een resultaat van doorgesneden tulpen op de voorgrond. toch bedankt voor het voorstel.
                MVG

                Comment

                Working...
                X