Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verborgen baai

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Verborgen baai

    Eentje vanop vakantie, wetend dat het niet op het juiste tijdstip is genomen




    Sithonia_Vourvoura-7799
    by Katrien Deblauwe, on Flickr



    Update




    Sithonia_Vourvoura_Update-7799
    by Katrien Deblauwe, on Flickr

    Bedankt voor het kijken!

    Mvg Katrien
    Last edited by Katrien1957; 20 mei 2016, 05:21. Reden: UP
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Verborgen baai

    Mooie locatie met een hoog vakantiegevoel
    Ik zou de hooglichten op de rotsen naar beneden halen zodat er wat meer detail in komt te zitten
    Vind het water ook wel heel apart qua textuur en kleuren

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Verborgen baai

      @ Sieg, een up geplaatst met aanpassing hooglichten, idd gelijk heb je, aan de kleur van het water is er niets gewijzigd wel...gezien ik op vakantie was en niets meehad van statief en/of filters (kilo's teveel anders ) heb ik eens gespeeld met een filter in PS.....dus een filter bewegingsonscherpte op het water geplaatst, daar het water op het origineel beeld wat te onrustig overkwam tegenover de rest van het beeld.

      Mvg Katrien
      Groetjes Katrien
      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

      Comment


      • #4
        Re: Verborgen baai

        Leuke vakantieplaat, had niet gezien dat het een bewerking in PS was maar nu je het zegt is het wel wat zichtbaar aan de rotsen in het water
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Verborgen baai

          lijken me intrigrende rotsen om op te boulderen.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Verborgen baai

            Heel knap - geeft een zomers gevoel
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Verborgen baai

              Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
              @ Sieg, een up geplaatst met aanpassing hooglichten, idd gelijk heb je, aan de kleur van het water is er niets gewijzigd wel...gezien ik op vakantie was en niets meehad van statief en/of filters (kilo's teveel anders ) heb ik eens gespeeld met een filter in PS.....dus een filter bewegingsonscherpte op het water geplaatst, daar het water op het origineel beeld wat te onrustig overkwam tegenover de rest van het beeld.

              Mvg Katrien
              Update vind ik persoonlijk beter Katrien, meer detail in de rotsen
              Ik zag onmiddellijk aan de structuur van het water dat dit niet natuurlijk was, misschien wat serener toepassen

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Verborgen baai

                Bedankt voor de fijne reacties!

                @Sieg zal ik mee rekening houden

                Groetjes

                Katrien
                Groetjes Katrien
                Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                Comment


                • #9
                  Re: Verborgen baai

                  dit pS trucje toch mooi toegepast hoor ,vind vooral de mooie zuiderse kleuren heel mooi

                  Comment

                  Working...
                  X