Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

    Anonymous
    Last edited by Guest42; 19 mei 2016, 22:04.

  • #2
    Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

    Toch wel grappig:
    Win 10 installeert zich ongevraagd: 3 pagina's reacties.
    Update iOS 9.3.2 gaat soms de mist in: 71 lezers, geen enkele reactie.
    Last edited by nete; 22 mei 2016, 16:40.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Update iOS 9.3.2 gaat soms in de mist: 71 lezers, gaan enkele reactie.
      Omdat het een fait divers is, misschien?

      Wie gebruikt er nu überhaupt een tablet, of heeft het effectief broodnodig?
      En onder dat kleine marktsegment: hoeveel percent hiervan moet dat dan zonodig van Apple hebben? Alleen om te kunnen zeggen dat ze een iDinges hebben?



      Edit: dan ben ik het woordje pro nog vergeten in iPad Pro Dát zegt meteen alles natuurlijk.

      Comment


      • #4
        Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

        [QUOTE=anonymous;4455577]
        Last edited by Guest42; 19 mei 2016, 22:05.

        Comment


        • #5
          Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Antwoord:
          Wie gebruikt er tegenwoordig geen tablet?
          Ik

          "Liever een tablet dan een smartphone als ik moet kiezen"

          Goh, hangt er vanaf. Als het is om te bellen of te sms'en, kan dat met een smartphone even goed, zelfs met een gsm kan je dat al

          "ik bedien er mijn camera mee"

          Ik bedien mijn camera met de knoppen op mijn camera
          Als ik de sluitertijd van mijn DSLR wil aanpassen, wil ik dat niet op een tablet prullen.

          "maak er berekeningen mee, ga er mee op internet enz"
          Kan allemaal. Maar dat kan ik ook met mijn pc die ik hier heb. En daar kan ik zelfs veel meer mee.
          Zeker nu ik Windows 10 heb

          "En tv via een tablet?", hoor ik sommigen al zeggen. Neen, ik heb een grote tv, waarom zou ik ondertussen een tweede programma op een kleine tablet gaan kijken?

          Tablets zijn gewoon een nieuwe behoefte die men heeft uitgevonden. Waar eigenlijk geen vraag naar was.
          Ik ken er enkelen in de familie die dat enkele jaren terug aangeschaft hebben, en nu ligt dat in de schuif te liggen...

          Comment


          • #6
            Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

            Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
            Ik

            Tablets zijn gewoon een nieuwe behoefte die men heeft uitgevonden. Waar eigenlijk geen vraag naar was.
            Ik ken er enkelen in de familie die dat enkele jaren terug aangeschaft hebben, en nu ligt dat in de schuif te liggen...
            Een tablet is toch heel handig in de keuken? https://www.youtube.com/watch?v=h0j74UtBm7w
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

              [QUOTE=anonymous
              Last edited by Guest42; 19 mei 2016, 22:07.

              Comment


              • #8
                Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                Een tablet is toch heel handig in de keuken?
                Om uw iJuin en iTomaten op te snijden, je iFornuis te bedienen en als iOnderlegger te gebruiken.
                Daarna even swipen en je kan met je iPad weer op de iPot om te iSurfen tijdens het k*kk*n. 😆
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                  t ' Is kleiner en handiger dan de krant, je krijgt er geen vuile vingers van en je moet het niet 1x per maand op straat sleuren
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #10
                    Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                    Ik

                    "Liever een tablet dan een smartphone als ik moet kiezen"

                    Goh, hangt er vanaf. Als het is om te bellen of te sms'en, kan dat met een smartphone even goed, zelfs met een gsm kan je dat al

                    "ik bedien er mijn camera mee"

                    Ik bedien mijn camera met de knoppen op mijn camera
                    Als ik de sluitertijd van mijn DSLR wil aanpassen, wil ik dat niet op een tablet prullen.

                    "maak er berekeningen mee, ga er mee op internet enz"
                    Kan allemaal. Maar dat kan ik ook met mijn pc die ik hier heb. En daar kan ik zelfs veel meer mee.
                    Zeker nu ik Windows 10 heb

                    "En tv via een tablet?", hoor ik sommigen al zeggen. Neen, ik heb een grote tv, waarom zou ik ondertussen een tweede programma op een kleine tablet gaan kijken?

                    Tablets zijn gewoon een nieuwe behoefte die men heeft uitgevonden. Waar eigenlijk geen vraag naar was.
                    Ik ken er enkelen in de familie die dat enkele jaren terug aangeschaft hebben, en nu ligt dat in de schuif te liggen...
                    Heeft iemand jou ooit verplicht er een één te kopen?

                    Sinds ik een tablet heb gebruik ik de desktop 10 keer minder. Inderdaad, lekker in de zetel een beetje surfen als ik niet mee TV wil kijken, of een stripje lezen.
                    Laat de mensen toch kopen wat ze willen. Geen enkele reden om ze zo af te katten.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                      De iPad is er gekomen, niet als vervangtoestel van een desktop/laptop, maar voor erbij, met specifieke doeleinden namelijk lezen van content (kranten, tijdschriften, boeken,...), e-mail, websites,... Als je op je lui gat zit en plots iets wilt opzoeken, neem je de iPad, druk op de homeknop en onmiddellijk kan je het opzoeken, zonder dat je *** het warm krijgen :-)
                      Ondertussen zijn er ook Androids en Windows tablets die net hetzelfde doen, maar allemaal teren ze op het initieel concept iPad, namelijk een scherm zonder toetsenbord waarmee je heel snel info kunt bekijken/opzoeken.
                      Dat een iPad overpriced is daar ben ik het niet mee eens, want ik heb nog altijd een iPad2 (waar mijn dochter van 5 zit op te spelen) en daar is nog niks verkeerds mee, dus die 399 EURO die ik 5 jaar geleden heb geïnvesteerd is nog altijd rendabel.
                      Of ik vandaag nog een iPad zou aanschaffen zal wellicht niet meer het geval zijn. Ik werk thuis met een MS Surface en ik doe daar zaken mee die ik nooit op iPad kan verwezelijken, zoals Lightroom/Photoshop, alleen was die iets duurder dan die 399 EURO die ik voor mijn eerste iPad heb betaald. De iPad (Air 2 ondertussen) gebruik ik ook nog, maar vooral op het werk en bij bepaalde fotoshoots waar ik het resultaat op een groter scherm wil zien. Ik gebruik de iPad ook vaak als naslagwerk om iets op te zoeken in handleidingen/manuals. Het formaat van de iPad ligt net iets beter in de hand dan de MSF, en transporteert ook net iets makkelijk in mijn fotobagage.
                      Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40

                      Comment


                      • #12
                        Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                        Ik gebruik een LG Gpad 8.3 tabletje : was ongeveer de helft van de prijs van een vergelijkbare ipad, heeft een heel goed scherm en werkt nu ook nog altijd perfect...
                        Ik gebruik het enkel voor het "lichte" werk : wat internetten, eens een emailke lezen, maar bijvoorbeeld ook om mijn netwerkspeler te bedienen. Alleen jammer dat Marantz weigert om deftige software hiervoor te maken : gelukkig zijn er DLNA-apps bij de vleet...

                        Echt computerwerk gebeurt nog altijd op een deftige desktop (met windows 10)...

                        En dat ook Apple eens mizerie heeft met software-updates en aanverwanten : het is software, dus ben je 100% zeker dat er fouten in zitten. Daar leer je mee leven.
                        Uiteindelijk komt het allemaal goed.
                        Groeten,

                        Polleke

                        Comment


                        • #13
                          Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Heeft iemand jou ooit verplicht er een één te kopen?

                          Sinds ik een tablet heb gebruik ik de desktop 10 keer minder. Inderdaad, lekker in de zetel een beetje surfen als ik niet mee TV wil kijken, of een stripje lezen.
                          Laat de mensen toch kopen wat ze willen. Geen enkele reden om ze zo af te katten.
                          Anonymous, de zoveelste vos in het kippenhok.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            Anonymous, de zoveelste vos in het kippenhok.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                            Heeft iemand jou ooit verplicht er een één te kopen?
                            Dat heb ik ook nergens beweerd, toch?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                              t ' Is kleiner en handiger dan de krant, je krijgt er geen vuile vingers van en je moet het niet 1x per maand op straat sleuren
                              Het is eigenlijk net omgekeerd ... het wordt vuil door je vingers.[emoji1]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X