Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dilemma nieuwe camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dilemma nieuwe camera

    Dag iedereen.

    graag had ik jullie mening over het volgende:

    na aankoop van mijn 'nikon d3100' 4 jaar geleden wordt het ondertussen eens tijd om een nieuwe body te kopen dacht ik
    Maar ik twijfel toch over 3 body's....

    mijn eerste gedacht: nikon d7100 ( doordat 7200 is uitgekomen --->gezakt in prijs)
    mijn tweede gedacht: nikon d7200 (voor die paar 100 euro meer direct het nieuwste )
    mijn derde gedacht: nikon d5500 ( kantelbaar scherm en dan nog eens touchscreen! en nog eens goedkoper vergeleken met de vorige 2 body's )

    ik zou ook enkel maar de body kopen want ik bezit momenteel 3 objectieven:
    - af-s nikkor 18-55 3.5-5.6
    - af-s nikkor 35 1.8
    - af tamron 70-300 4-5.6


    wat is jullie mening?

    merkbare verschillen van kwaliteit met d7200 en d5500?

    en/of misschien toch 1 van deze 3 body's kopen met een kitlens erbij??

    alvast bedankt !

  • #2
    Re: Dilemma nieuwe camera

    Je kan inderdaad de lezers uitnodigen nog maar eens hun opinie te typen of de zoekfunctie gebruiken.
    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...


    En zo zijn er nog wel enkele. Ik stel voor dat je specifieke vragen stelt als je deze draadjes gelezen hebt en je zal ook een antwoord krijgen op zeer specifieke topics .

    Comment


    • #3
      Re: Dilemma nieuwe camera

      ow dankjewel !

      sorry had ik nog niet gezien

      Comment


      • #4
        Re: Dilemma nieuwe camera

        wat fotografeer je vooral? in welke stand fotografeer je het meest?
        Nikon Powah

        Comment

        Working...
        X