Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op zoek naar foto's

    Beste leden

    Voor ik mij halsoverkop een camera koop wil ik eerst wat foto's bewerken in o.a. Photoshop en Lightroom zodat ik al wat de 'feeling' kan krijgen en zien of ik nu wel of niet een eigen camera koop.

    Ik zoek dus iemand die foto's "op overschot" heeft en die daarvan enkele wil delen met mij. Het zou vooral voor persoonlijke oefening zijn. Natuurlijk gaat volledige copyright naar de rechtmatige fotograaf.

    Laat ik me nu wel even voorstellen:

    Ik zou vooral een toestel nodig hebben om soort van achtergrondafbeeldingen te maken, aangezien ik een graphic en web designer ben. In plaats van te moeten samenwerken met een fotograaf zou ik bv. zelf mijn foto's kunnen trekken.
    Maar zou graag eerst wat experimenteren in Photoshop en Lightroom.

    Ik ben op zoek naar volgende onderwerpen:
    - Portretten
    - Landschappen
    - Architectuur

    Voor diegenen die denken dat ze me kunnen helpen is dit mijn emailadres: cardoen.joachim@gmail.com

    PS: Niet zeker of dit wel onder het juiste topic is geplaatst. Mijn excuses indien dit niet zo is.

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groeten

    Cardoen Joachim

  • #2
    Re: Op zoek naar foto's

    Er staan miljoenen foto's op het net die ja kan downloaden, dus ............
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Op zoek naar foto's

      Idd op flickr, 500px ed kun je foto's waar geen auteursrechten op zitten en bewerkt mogen worden downloaden op volle grootte

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #4
        Re: Op zoek naar foto's

        Of heeft er dan niemand in jouw buurt een eenvoudige camera waarmee je zelf opnames kan maken ?

        want naar mijn gevoelen pak je anders de stier bij de staart ipv bij de horens
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment

        Working...
        X