Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bath scene

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] bath scene

    Bedankt voor jullie mening


  • #2
    Re: bath scene

    Erg krap allemaal en waarom die witte bandjes in bad?
    De volgende keer gekleurde smarties of witte melk erin doen en dit concept is weer helemaal compleet.

    Comment


    • #3
      Re: bath scene

      Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk bericht
      Erg krap allemaal en waarom die witte bandjes in bad?
      De volgende keer gekleurde smarties of witte melk erin doen en dit concept is weer helemaal compleet.
      Bedankt voor je reactie, maar foto's met witte melk en bloemen heb ik nadien ook gedaan. Daar post ik binnenkort ook wel iets van. De witte bandje zijn van een kleed. Het leek me el leuk om een nat kleed in beeld te brengen, maar bij deze foto is het kleed uiteraard niet zichtbaar. Ik kan er in komen dat dit misschien storend is.

      Comment


      • #4
        Re: bath scene

        Ach deze zit wel goed, alleen klopt de titel misschien niet 100%met het beeld... But so what.... Lijkt me een ideal beeld voor een high key.
        Die bandjes, tja die had ik ook weggelaten en misschien een minder haakse opname. Water lijkt nu wel onnatuurlijk verticaal te staan....
        Maar goed dat zijn details..... goed werk wat de belichting betreft en catchlights...
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

        Comment


        • #5
          Re: bath scene

          Ik zou de huidbewerking hier iets terugschroeven - voor mij te gladjes. Voor de restprima beeld.

          Comment


          • #6
            Re: bath scene

            [QUOTE=walter bechhols;4455031]Ik zou de huidbewerking hier iets terugschroeven.
            Ook mijn gedacht.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: bath scene

              Technisch absoluut niet slecht

              De bandjes is reeds gezegd, de te gladde huid ook, en wat ik persoonlijk ook minder vind zijn de vingers die diep in de kaak drukken,
              het is geen streling meer, want de nagels zitten al heel diep in de huid...

              D.

              Comment


              • #8
                Re: bath scene

                ik volg alle opmerkingen, maar toch wel een leuk beeld hoor
                groeten, Kristof
                Canon EOS 5D mkII

                Comment

                Working...
                X