Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flowers bring no comfort...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Flowers bring no comfort...

    Flowers bring no comfort...-1 by Smith De Westelinck

  • #2
    Re: Flowers bring no comfort...

    Leuk die bloemetjes (Madeliefjes en veldbloemen?) en door het koude weer, lijkt het wel, een jammerlijke aanblik.
    Een beetje donkere aanblik met donkere ogen en dat was misschien ook de bedoeling maar het is niet mijn ding.

    Comment


    • #3
      Re: Flowers bring no comfort...

      Het is je stijl - and i like it.. Inderdaad.. de ogen wat donker.. maar het hoort bij het plaatje
      Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

      Comment


      • #4
        Re: Flowers bring no comfort...

        Inhoudelijk sluit ik me aan bij Anteros.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Flowers bring no comfort...

          vind deze knap
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

          Comment


          • #6
            Re: Flowers bring no comfort...

            Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk bericht
            Leuk die bloemetjes (Madeliefjes en veldbloemen?) en door het koude weer, lijkt het wel, een jammerlijke aanblik.
            Een beetje donkere aanblik met donkere ogen en dat was misschien ook de bedoeling maar het is niet mijn ding.
            Oorspronkelijk geplaatst door Anteros Bekijk bericht
            Het is je stijl - and i like it.. Inderdaad.. de ogen wat donker.. maar het hoort bij het plaatje
            Ik heb de ogen lichtjes opgelicht, maar inderdaad, ik opteer (zeker voor dit beeld met deze mood/toon) liever voor ogen die wat donkerder zijn.

            Comment


            • #7
              Re: Flowers bring no comfort...

              Heel deze foto lijkt me minstens een stop onderbelicht. Whitebalance zit er ook net naast, iets te blauw van temperatuur en net iets te groen van tone, maar dat is niet erg. Je hebt deze foto blijkbaar helemaal niet bewerkt...vind hem wat flets.
              Waar je wel in geslaagd bent is mij enkele seconden wind te laten voelen, alhoewel er niets beweegt in het beeld. een foto zoals een langerekte scene uit een film
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

              Comment


              • #8
                Re: Flowers bring no comfort...

                Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                Heel deze foto lijkt me minstens een stop onderbelicht. Whitebalance zit er ook net naast, iets te blauw van temperatuur en net iets te groen van tone, maar dat is niet erg. Je hebt deze foto blijkbaar helemaal niet bewerkt...vind hem wat flets.
                Waar je wel in geslaagd bent is mij enkele seconden wind te laten voelen, alhoewel er niets beweegt in het beeld. een foto zoals een langerekte scene uit een film
                Hmmmm, weet niet goed wat ik hier op moet antwoorden.

                Vooral dat er heel wat bewerking in gegaan is, niet in de mate dat ik tot op de nerve van elke bloem ben gegaan, maar qua toning heb ik er zeker aan gewerkt.
                Ook retouchering is toegepast, weliswaar in mindere mate dan dat ik gewoonlijk doe.
                Te blauw van temperatuur en te groen van toning.... dat is het resultaat van mijn keuze... dus ja, daar ben je nu éénmaal tegen of voor.

                Te flets, ja in de lucht, en verre achtergrond wou ik meer een flets gegeven, om dan naar voren en naar het model meer 'contrast' te zoeken.
                Maar nee, geen zware contrasten. Nochtans heb ik het haar en bijvoorbeeld bloemen, jurken, ... voorzien van extra contrast.

                Je punt van een langgerekte scene uit een film neem ik als een compliment. :-)

                Comment


                • #9
                  Re: Flowers bring no comfort...

                  Knap beeld met een hoog mysteriegehalte.
                  Een wat ongewoon portret kan mij boeien.
                  Er lijkt meer nodig te zijn dan wat bloemen om een glimlach op haar gelaat te doen verschijnen.
                  Ik zie dit soort beelden hier te weinig naar mijn goesting.
                  Je bewerking is effectief volgens mij. Draagt echt bij aan de sfeer die je wil scheppen.
                  Dankjewel voor dit beeld
                  Straatfotograaf in Antwerpen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Flowers bring no comfort...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
                    Knap beeld met een hoog mysteriegehalte.
                    Een wat ongewoon portret kan mij boeien.
                    Er lijkt meer nodig te zijn dan wat bloemen om een glimlach op haar gelaat te doen verschijnen.
                    Ik zie dit soort beelden hier te weinig naar mijn goesting.
                    Je bewerking is effectief volgens mij. Draagt echt bij aan de sfeer die je wil scheppen.
                    Dankjewel voor dit beeld
                    Ik kan het niet beter zeggen. Dus ook bedankt van mij.
                    Xavier
                    Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                    Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                    Laat de commentaren maar komen.

                    Comment

                    Working...
                    X