Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- What the hell are you ****** !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] - What the hell are you ****** !!!

    ***



    .

  • #2
    Re: - What the hell are you ****** !!!

    - Spijtig dat je al die onderhuidse adertjes ziet liggen... die kan je in post wel een beetje minderen.

    - Daarnaast stoort me de blik een beetje, wel storen is een groot woord - het past bij je titel - want ik krijg het gevoel dat je net een emmer water over haar hebt gekapt en dat ze kijkt van "what the fuck doe jij nu"

    - Achtergrond is ook in post gedaan? Ik zou eerder bij dit beeld een blauwe/ijzige achtergrond hebben gedaan. Dit warm rood vloekt persoonlijk een beetje tegenover die koude/natte blik
    Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

    Comment


    • #3
      Re: - What the hell are you ****** !!!

      COOL !
      Knal v e model ! Knap .
      Rood nogal hard ?

      Grtn thierry

      Comment


      • #4
        Re: - What the hell are you ****** !!!

        Heel knappe blik van je model - top
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: - What the hell are you ****** !!!

          Cool maar ik had er van onder tot een stuk van de elleboog weg gesneden want die rib linksonder vind ik te veel aandacht trekken.

          Comment


          • #6
            Re: - What the hell are you ****** !!!

            Haha , die verschiet gewoon van je camera..... Nee , ik vind dit best ok en een van de zaken die een model moet kunnen " expressies" . En voor de rest kunnen we lang praten over details...maar die doen er niet . De essentie van opname is geslaagd.
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

            Comment


            • #7
              Re: - What the hell are you ****** !!!

              - Spijtig dat je al die onderhuidse adertjes ziet liggen... die kan je in post wel een beetje minderen.

              - Daarnaast stoort me de blik een beetje, wel storen is een groot woord - het past bij je titel - want ik krijg het gevoel dat je net een emmer water over haar hebt gekapt en dat ze kijkt van "what the fuck doe jij nu"

              - Achtergrond is ook in post gedaan? Ik zou eerder bij dit beeld een blauwe/ijzige achtergrond hebben gedaan. Dit warm rood vloekt persoonlijk een beetje tegenover die koude/natte blik
              Bedankt voor je reactie Anteros

              - Ja, die onderhuidse adertje kon ik in postproductie op vijf min wegwerken, maar ik wilde hier geen "glamour beeld" neerzetten, vandaar dat ik hier geen postproductie gedaan heb
              Dit beeld komt eigenlijk voor 95% zo uit de camera.

              - En inderdaad, "what the fuck kijk je nu naar mij" dit was de bedoeling, goed gezien dus !

              - Geen postproductie op de achtergrond, zoals reeds gezegd, aan deze foto heb ik bijna niets gedaan in PS

              Soms wil ik de zaken heel naturel houden, soms bewerk ik een beeld veel meer....

              Grtz, D.

              Comment

              Working...
              X