Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eindelijk

    Ik weet dat er hier niet zoveel voetballiefhebbers zitten maar ik moet mijn geluk en vreugde ergens kwijt.

    Eindelijk speelde mijn favoriete club dit jaar nog eens kampioen en dat welgeteld tegen hun grootste rivalen.
    Ben al 48 jaar grote fan van FC Brugge.
    Het begon op "De Klokke" dan gingen we naar het "Olympia Stadion" en dan noemden ze dat later "Jan Breydel".
    Heb het laatste jaar van Rensenbrink nog meegemaakt op "De Klokke" voor Anderlecht hem er wegkocht voor veel geld.
    Club kreeg Velkeneers en Wilfried Puis (Oostendenaar) er gratis bovenop.
    Mijn oogappel was eerst de Lotte, dan de Caje, Julien Cools, Ulrich Lefèvre, Briger Jensen, dan de kleine van Ardooie, Papin, Van Hool, Sterchele en ik zal er nog vergeten zijn.

    Beste trainer ooit was natuurlijk Ernst Happel, Daum en nu natuurlijk MPD.

    Maar proficiat aan het huidig team, jullie brachten eerst snertvoetbal, later ging het beter, maar tijdens de PO waren jullie echte kampioenen!
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Eindelijk

    Ben in de buurt geboren, en altijd trouw fan gebleven, ondanks een nonkel die een fervente cercle supporter was.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Eindelijk

      De hele nacht lawaai en kabaal in het centrum. Niet goed geslapen.
      PS: Nu is het groot feest op de Markt in Brugge.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment

      Working...
      X