Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Supporters in aantocht ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Supporters in aantocht ...


    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

  • #2
    Re: Supporters in aantocht ...

    Eindelijk terug bingo - na 11 jaar
    Mooie foto
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Supporters in aantocht ...

      Voor blauwzwart is het kennelijk gelijk duidelijk. Voor mij en ik heb al een paar keer gekeken is dat het niet. Ik zie een groep mensen lopend over de straat, zonder enige verwijzing naar hun club....(geen vlaggen o.i.d)
      Opvallend vind ik dat alle mensen gekleed zijn in spijkerbroek en donkere jas, zou dat de verwijzing zijn naar een bepaalde club? De bewerking vind ik persoonlijk net iets té had iets subtieler gemogen.
      http://www.artenco-fotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: Supporters in aantocht ...

        Artenco,

        Ha, is misschien inderdaad niet zo duidelijk waarover het gaat ...
        Op die plaats en op dat moment liepen er weinig supporters met grote vlaggen en dergelijke meer.
        Voor mij was het evidenterwijze wel duidelijk, ik zat op de route die de supporters volgden richting het voetbalstadion in Brugge.
        De sjaals die ze aanhebben zijn misschien inderdaad niet zo opvallend, waardoor het als buitenstaander niet duidelijk is over welke supporters het gaat.
        Zo zie je maar dat je als fotograaf soms andere zaken ziet bij een beeld dan een buitenstaander die er helemaal niet bij was. Iets om te onthouden voor mezelf .
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

        Comment


        • #5
          Re: Supporters in aantocht ...

          mooi straattafereel,je ziet sommigen al in de stemming zitten.
          ook goed gebruik gemaakt van de lijnen!
          eos 600 d
          lens 18-135 canon 10-22canon

          Comment

          Working...
          X