Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

panorama van Dordrecht by night

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] panorama van Dordrecht by night

    door een zware panne aan mijn computer en ook het fotograferen en afwerken van een communiefeest heb ik een tijdje uit de running geweest sorry nu ben ik er terug
    de kerk die heb ik niet rechtgezet omdat die in het echt ook zo staat.
    panorama van 13 foto's op statief.

  • #2
    Re: panorama van Dordrecht by night

    Een niet al te beste poging, er staat wat te veel schots en scheef

    Comment


    • #3
      Re: panorama van Dordrecht by night

      bedankt voor het kijken en de reactie
      hoe doe je dat bij een panorama om de gebouwen recht te krijgen, de kerk stond echt scheef
      mvg

      Comment


      • #4
        Re: panorama van Dordrecht by night

        Volgens je titel zou dit een nachtopname moeten zijn, doch dat mis ik toch wel aan deze opname
        En inderdaad die kerk staat daar in het echt redelijk scheef
        ps. ik zou er links en rechts nog een cm'ke afhalen

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: panorama van Dordrecht by night

          ik mis ook het nachtgevoel. Links heb je een storend element (half bootje). En rechts geven de gebouwen me de indruk dat ze bergop staan. De foto wringt een beetje.
          FLICKR PHOTOSTREAM
          Just try to comprehend that which you'll never comprehend

          Comment


          • #6
            Re: panorama van Dordrecht by night

            Je had wat meer geduld moeten hebben, de verhouding tussen de verlichting en het "daglicht" zit niet goed, en daardoor lijkt eerder het alsof de foto op een donkere dag is gemaakt in plaats van s'avonds.
            Als het wat donkerder is, dan krijg je meer effect van de verlichte straten en gebouwen.
            Als je zo'n avond/nachtfoto maakt, dan blijf je er een tijdje en maak je telkens met een paar minuten tussentijd een foto, op die manier zie je op het schermpje van de camera wanneer de belichting goed zit.
            Dat is een van de voordelen die we hebben met digitale camera's, je ziet meteen wat er op de foto staat.
            De kerktoren staat inderdaad verder scheef dan de gebouwen er net naast (waarschijnlijk is dat de reden waarom de toren ook niet meer compleet is), maar het grote gebouw aan de rechterkant staat ook wel degelijk scheef.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment

            Working...
            X