Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hij gaat er vandoor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Hij gaat er vandoor


  • #2
    Re: Hij gaat er vandoor

    Ha, deze tovert spontaan een lach hier tevoorschijn.
    Prettig gestoord conceptje.
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: Hij gaat er vandoor

      De scherpte in het beeld klopt van geen kanten maar het verhaal vind ik zeer geslaagd en voor de lol is dat te tolereren. Ik geloof eerder dat het kleed hier gezandstraald word
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Hij gaat er vandoor

        het gaat om de lach op te wekken en niet of de scherptediepte klopt of niet

        Comment


        • #5
          Re: Hij gaat er vandoor

          Vooral een grappig beeld.

          Comment


          • #6
            Re: Hij gaat er vandoor

            Grappig, dat wel.
            In een trouwalbum zou ik deze nu niet plaatsen, maar op het avondfeest kan zo iets wel voor enkele spontane lachbuien zorgen.

            Comment


            • #7
              Re: Hij gaat er vandoor

              Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk bericht
              het gaat om de lach op te wekken en niet of de scherptediepte klopt of niet
              Dat had ik wel begrepen als je goed leest maar vertel graag wat ik zie en hoe het me overkomt. Een lachwekkende foto mag ook correct zijn hoor Je hebt goede ideeën, doe zo voort !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Hij gaat er vandoor

                Voor de bruid hoop ik dat het een fotomontage is, maar montage of niet, tis een goeie...
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #9
                  Re: Hij gaat er vandoor

                  inderdaad,tof gedaan!
                  eos 600 d
                  lens 18-135 canon 10-22canon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hij gaat er vandoor

                    grappig
                    heel mooi werkje
                    groeten, Kristof
                    Canon EOS 5D mkII

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hij gaat er vandoor

                      Dank voor jullie leuke reacties en ze hebben hem in het album er bij geplaatst

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hij gaat er vandoor

                        Moet het bij dit soort beelden toch ook niet wat meer over geloofwaardigheid gaan?
                        De idee is leuk maar ik denk dat de uitwerking beter zou kunnen.
                        Dat zou extra meerwaarde creëren.
                        Straatfotograaf in Antwerpen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hij gaat er vandoor

                          Dank je wel voor je reactie en kan je ook uitleggen wat je bedoelt met "uitwerking"?
                          En waarom zou het geloofwaardig moeten overkomen? Moet toch kunnen een zo'n plaatje er bij van de ruim 600 foto's die het bruidspaar heeft gekregen?
                          Trouwen is een feest en dan komen er heel wat grappen en feestelijkheden langs op zo'n dag en dit is er een van.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hij gaat er vandoor

                            Als het beeld niet realistisch of geloofwaardig moet zijn dan is dit een hele plezierige plaat tussen de klassieke bruidsfoto's.
                            Met uitwerken bedoel ik er zo aan werken en schaven dat het echt lijkt. Het grint onder de achterwielen zou bv. naar achter geslingerd worden als de bolide optrekt. Zoals de uitlaatgassen nu uit de pijpen komen, dat heb ik nog nooit in werkelijkheid gezien.
                            Ik heb collega's op de academie die vele uren, zelfs dagen durven spenderen om alles tot in de puntjes 'uit te werken' in één bepaald beeld. Er worden vaak tientallen foto's gemaakt om die laag per laag te combineren, met laagmaskers en de hele photoshopwerkkist. Maar dat valt een beetje buiten de eigenlijke fotografie natuurlijk. Dat is digitale beeldvorming. Maar dat is toch ook wat jij met dit beeld gedaan hebt. Maar alle begrip dat je als huwelijksfotograaf niet de nodige tijd kunt spenderen, ook al zou je het technisch kunnen, om zulke beelden hyperrealistisch te maken. Wie zou dat trouwens willen betalen?
                            Hopelijk begrijp je beter wat ik bedoelde.
                            Straatfotograaf in Antwerpen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hij gaat er vandoor

                              Precies jij en ik hebben wel wat beters te doen dan uren te gaan zitten freaken op opspattende steentjes in Photoshop wat toch niet veel meer gaat opleveren

                              Comment

                              Working...
                              X