Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In al zijn glorie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] In al zijn glorie

    28mm
    iso 100
    f/10
    1/250



    Net zoals de vorige foto's zijn de kleuren/saturatie zoals de natuur het bedoelde; niet later bijgewerkt.


    Dank voor het kijken
    Mvg Philip

  • #2
    Re: In al zijn glorie

    Ayers Rock natuurlijk, heel indrukwekkend
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: In al zijn glorie

      toch een indrukwekkend rotsklompje. compo is wat mij betreft geslaagd. de rots wordt echt neergezet als een stevig blok.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: In al zijn glorie

        mooi beeld van deze rots met zacht licht en natuurlijke kleuren

        Comment


        • #5
          Re: In al zijn glorie

          Mooie foto - een referentie (auto ? - mens ) had voor mij wel gemogen om een idee te geven van de grootte.
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: In al zijn glorie

            Fijne opname van dit natuurmonument. Ga daar spijtig genoeg nooit komen.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: In al zijn glorie

              Deze bekende rots heb je er mooi opstaan

              Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
              Net zoals de vorige foto's zijn de kleuren/saturatie zoals de natuur het bedoelde; niet later bijgewerkt.
              Het is niet omdat de camera het zo vastlegt dat de kleuren in het echt ook zo zijn hé ;-)
              Dus eigenlijk heb je bijna altijd een nabewerking nodig om de kleuren natuurlijk weer te geven

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: In al zijn glorie

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Het is niet omdat de camera het zo vastlegt dat de kleuren in het echt ook zo zijn hé ;-)
                Dus eigenlijk heb je bijna altijd een nabewerking nodig om de kleuren natuurlijk weer te geven

                grts
                Sieg
                Dat is ook weer waar, Sieg. Voor zover wij ons kunnen herinneren benadert dit toch wel de realiteit van dat moment. De nazomerzon en de bewolking zorgden voor de kleuren en de contrasten. Uluru verandert hevig van kleur afhankelijk van de weersomstandigheden en was bijna oranje die dag, vandaar dat ik er even bijschreef dat er geen nabewerking (betreft saturatie) was gebeurd.
                Op de foto's van de dag nadien is hij gewoon bruin, maar dat is minder spectaculair natuurlijk ;-)

                @Blauwzwart : ik begrijp je vraag naar een referentiepunt wel, maar zelfs een auto of een mens aan de voet van de rots zou, denk ik, niet zichtbaar zijn. Hij is ongeveer 350 meter hoog en enkele kilometers breed.
                Last edited by philitalia; 12 mei 2016, 16:39.
                Mvg Philip

                Comment


                • #9
                  Re: In al zijn glorie

                  een knappe foto

                  Comment

                  Working...
                  X