Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

skeeleren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] skeeleren

    [IMG][/IMG]
    vorig weekend naar de skeeler wedstrijden geweest te Mechelen.Met mijn A7 en de FE 24-240mm.Hoe?Met een systeemcamera kan je geen sport fotograferen?

  • #2
    Re: skeeleren

    Wat betreft de foto: Standpunt is echt niet goed. Maakt de foto niet aantrekkelijk zo. Een lager standpunt al je langs opzij wil schieten zoals hier is altijd wenselijk. sport wordt eigenlijk nooit van bovenaf gefotografeerd (behalve soms met een UWA vanop de bovenste ring bij het basketbal, of dergelijke om een sfeerbeeld te brengen) . Een lager standpunt doet de sporters groter en dominanter lijken wat de foto altijd ten goede komt.
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

    Comment


    • #3
      Re: skeeleren

      Opname geslaagd maar het standpunt is weinig dynamisch en daardoor wordt het een gewone vlakke opname.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: skeeleren

        Lager kan niet er is een afsluiting,dit is een piste speciaal voor skeeleren

        Comment


        • #5
          Re: skeeleren

          Eens met wat er al gezegd is, dus dat ga ik niet herhalen. Volgende keer misschien vragen of je aan de binnenkant van de ring mag staan, zodat de barrière niet in de weg zit, zo heb ik het hier tot nog toe altijd gedaan met skeeleren. Voor wat betreft het gebruik van een systeemcamera, ik ken de A7 niet goed genoeg om te weten of een dergelijke opname daarmee wel of niet mogelijk is. Hoewel Sony hele innovatieve dingen doet op cameragebied zijn er ook daar volgens mij nog altijd problemen met autofocus en bewegende onderwerpen (en ik vergeet telkens welk type de meeste spiegelreflexen nou gebruiken bij het gebruik van de doorzichtzoeker, fase- of contrastdetectie).

          Comment


          • #6
            Re: skeeleren

            Beetje croppen, beetje contrast:

            Groetjes, KC
            www.sportbeelden.com

            Comment

            Working...
            X