Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 70D en 18-55 IS stm kit lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 70D en 18-55 IS stm kit lens

    Hallo mijn vriendin zou zich graag verdiepen in de fotografie en heeft interesse in landschappen en een beetje macroachtige toestanden , ik was aan het denken aan bovenstaande combinatie , ook omdat deze nu in vermindering staat in verband met de 80 D die uitgekomen is , Is deze keuze een goede keuze ?

  • #2
    Re: Canon 70D en 18-55 IS stm kit lens

    Is een goeie keuze. Ik vraag mij alleen af of het niet interessanter zou zijn om een kit te nemen met de 18-135 IS STM.
    Die 18-55 is goed, en kan ook vrij kortbij scherpstellen voor close-ups (geen echte macro) maar is mijns inziens vrij beperkt qua bereik en dus ook minder algemeen inzetbaar.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #3
      Re: Canon 70D en 18-55 IS stm kit lens

      Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G. Bekijk bericht
      Is een goeie keuze. Ik vraag mij alleen af of het niet interessanter zou zijn om een kit te nemen met de 18-135 IS STM.
      Die 18-55 is goed, en kan ook vrij kortbij scherpstellen voor close-ups (geen echte macro) maar is mijns inziens vrij beperkt qua bereik en dus ook minder algemeen inzetbaar.
      Volg hier. Camera hoef je niet aan te twijfelen, heb die ook en ben Super tevreden. Zou wel ook voor de 18-135 gaan.

      Comment


      • #4
        Re: Canon 70D en 18-55 IS stm kit lens

        Ik heb de 70D genomen met een 15-85 is usm lens

        Comment


        • #5
          Re: Canon 70D en 18-55 IS stm kit lens

          Oorspronkelijk geplaatst door erikstaf Bekijk bericht
          Ik heb de 70D genomen met een 15-85 is usm lens
          Dat vind ik qua allround lens persoonlijk de beste keuze.
          Ik heb die ook een tijd gebruikt en was daar heel tevreden over, maar eerlijk gezegd vind ik de nieuwprijs te hoog.

          In elk geval veel plezier met je keuze!
          Pieter
          --
          Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

          Comment

          Working...
          X