Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ImageBrowser EX

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ImageBrowser EX

    Wordt de Canon-software ImageBrowser EX nog aangeboden? Ik vind de link niet meer terug op hun website.

  • #2
    Re: ImageBrowser EX

    Beschrijvingen zoeken en Canon-software en apps downloaden voor EOS-, PowerShot- en IXUS-camera's, zoals DPP, EOS Utility en ImageBrowser EX.


    gevonden: http://nl.canon.be/support/consumer_...tcm:43-1179183 onder win10 kwam hij niet te voorschijn, onder 8.1 als besturingssysteem wel.

    het volledige pakket: http://nl.canon.be/support/consumer_...20%2864-bit%29
    Last edited by Tonerider; 10 mei 2016, 10:07.

    Comment


    • #3
      Re: ImageBrowser EX

      Had ik ook reeds gevonden doch er is geen verwijzing naar een rechtstreeks link. Of heb ik echt iets over het hoofd gezien !

      Comment


      • #4
        Re: ImageBrowser EX

        en downloaden via firefox doet ie ook niet goed. Via Edge (IE) wel.

        Comment


        • #5
          Re: ImageBrowser EX

          Oorspronkelijk geplaatst door SeJa Bekijk bericht
          Had ik ook reeds gevonden doch er is geen verwijzing naar een rechtstreeks link. Of heb ik echt iets over het hoofd gezien !
          aangepast in mijn vorige post. Link 2 is naar Imagebrowser. Link 3 naar het volledige pakket dat je normaal op cd krijgt.

          Comment


          • #6
            Re: ImageBrowser EX

            Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
            aangepast in mijn vorige post. Link 2 is naar Imagebrowser. Link 3 naar het volledige pakket dat je normaal op cd krijgt.
            Veel bedankt voor de reactie (y) ;-)
            Vreemd dat ze deze software zo ver bij de IXUS verstopt hebben - Onder mijn camera (5DIII) staat deze software niet meer vermeld.

            Comment


            • #7
              Re: ImageBrowser EX

              Oorspronkelijk geplaatst door SeJa Bekijk bericht
              Veel bedankt voor de reactie (y) ;-)
              Vreemd dat ze deze software zo ver bij de IXUS verstopt hebben - Onder mijn camera (5DIII) staat deze software niet meer vermeld.
              http://nl.canon.be/support/consumer_...tcm:43-1179183

              Comment


              • #8
                Re: ImageBrowser EX

                Ik gebruik OSX (El Capitan) waar hij niet onder te vinden is - wel bij de versie Yosemite.
                Ok probleem opgelost - nogmaals bedankt voor de wegwijs ;-)

                Comment


                • #9
                  Re: ImageBrowser EX

                  Oorspronkelijk geplaatst door SeJa Bekijk bericht
                  Ik gebruik OSX (El Capitan) waar hij niet onder te vinden is - wel bij de versie Yosemite.
                  Ok probleem opgelost - nogmaals bedankt voor de wegwijs ;-)
                  graag gedaan.

                  Comment


                  • #10
                    Re: ImageBrowser EX

                    Oorspronkelijk geplaatst door SeJa Bekijk bericht
                    Ik gebruik OSX (El Capitan) waar hij niet onder te vinden is - wel bij de versie Yosemite.
                    Ok probleem opgelost - nogmaals bedankt voor de wegwijs ;-)
                    Met welke browser (Safari, Chrome, Firefox) en versie? Ik zou het namelijk zelf eens willen onderzoeken, en heb geen problemen met de links die hier gegeven worden; bij mij recentste versie OSX (El Capitan 10.11.4) en recentste Safari (9.1)

                    Het ziet er wel naar uit dat Canon zijn software nog niet ge-update heeft voor El Capitan:

                    Last edited by LesC; 11 mei 2016, 12:35.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: ImageBrowser EX

                      Ik moet zeggen dat ik de (bijgeleverde) Canon software niet of maar nauwelijks gebruik. Toch heb ik alle Canon progs geladen, en houd ik ze graag up-to-date.
                      Daarjuist even ImageBrowser EX opgestart (v.1.5.1) en ik kreeg de melding dat er een update beschikbaar was:


                      Gedownload, geïnstalleerd en heel even geopend. Nu v.1.5.2 en alles ziet er OK uit.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: ImageBrowser EX

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Met welke browser (Safari, Chrome, Firefox) en versie? Ik zou het namelijk zelf eens willen onderzoeken, en heb geen problemen met de links die hier gegeven worden; bij mij recentste versie OSX (El Capitan 10.11.4) en recentste Safari (9.1)

                        Het ziet er wel naar uit dat Canon zijn software nog niet ge-update heeft voor El Capitan:

                        In het verleden en ook nu nog ondervind ik problemen met het openen van Imagebrowser EX. Daarom dat ik opteerde voor een volledige herinstallatie.
                        Op mijn Mac gebruik ik Google Chrome als browser.
                        Momenteel krijg ik bij het openen steeds deze melding

                        Probleem zit blijkbaar toch iets dieper.

                        Comment


                        • #13
                          Re: ImageBrowser EX

                          Dat lijkt inderdaad een ander probleem, al kan ik niet direct zeggen wat. In zo'n geval raad ik aan om EtreCheck te downloaden en te laten lopen (http://etrecheck.com). Da's gratis, veilig en wordt gebruikt door de Apple Support Communities (https://discussions.apple.com/welcome).
                          Als je het rapport hier post, is er misschien iemand die kan helpen.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: ImageBrowser EX

                            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                            Dat lijkt inderdaad een ander probleem, al kan ik niet direct zeggen wat. In zo'n geval raad ik aan om EtreCheck te downloaden en te laten lopen (http://etrecheck.com). Da's gratis, veilig en wordt gebruikt door de Apple Support Communities (https://discussions.apple.com/welcome).
                            Als je het rapport hier post, is er misschien iemand die kan helpen.
                            Alvast heel erg bedankt voor jullie tips ! Ik ga dit zeker uitproberen in de komende dagen ;-)

                            Comment

                            Working...
                            X