Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Godox wireless triggers voor Sony's X1T-S (a6000 - a99 - a77ii, a58, a68, a7-reeksen)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Godox wireless triggers voor Sony's X1T-S (a6000 - a99 - a77ii, a58, a68, a7-reeksen)

    Eindelijk een alternatief?



    2.4G draadloos in theorie 100m ver 5 groepen, 32 kanalen.
    Geschikt voor SONY DSLR Cameras with de nieuwe flashvoet vb.. A77II, A7RII, A7R, A58, A99, ILCE6000L.
    Zou volledige Support TTL - 1/8000s HSS - 2e gordijn-sync, Flits-belichtingscompensatie, Flash Exposure Lock, Modeling Flash Control - aanbieden.

    De X1S transmitter zou draadloze controle over de Godox Flashes met 2.4G wireless X systeem-mogelijk maken in combinatie met de XTR-16 of XTR-16S receiver, de X1S transmitter zou draadloze aansturing van de Godox flashes zonder 2.4G wireless X systeem toelaten.

    USB firmware upgrades zijn mogelijk enz...

    Het lijkt me een alternatief voor de behoorlijke Phottix odin (deze heb ikzelf - maar die moeten we wel gebruiken met convertorvoetjes - het voordeel van de Odin is dat ik oude flashvoeten heb op m'n flitsen - en dus maar één conversievoet nodig heb nl. op de a68/a6000, op de a900 past ie zo - de Odin is bij belgische handelaren voor Sony moeilijker te verkrijgen, vaak enkel Nikon en Sony, we hopen dat het met de Goddox wat vlotter mag gaan... ).

  • #2
    Re: Godox wireless triggers voor Sony's X1T-S (a6000 - a99 - a77ii, a58, a68, a7-reek

    Is de hotshoe bij Sony nu veranderd dat hij is zoals bij ander merken? Wist ik niet.
    Eindelijk zou ik zeggen, het heeft lang genoeg geduurd die flauwe kul met die omgekeerde shoe.

    Comment


    • #3
      Re: Godox wireless triggers voor Sony's X1T-S (a6000 - a99 - a77ii, a58, a68, a7-reek

      De oude hotshoe had ook zo z'n voordelen - en volledige compatibiliteit - zo zou ik de flash-wereld nu ook weer niet durven beschrijven. Mechanisch zal 't mogelijks overeenkomen, en manueel laten flitsen mogelijks kan dat werken - maar qua protocollen is 't toch nog altijd elk voor zich - of ben ik te streng?
      De nieuwe hotshoe heeft wel nog een pak verborgen contacten, uiteraard heeft het lang geduurd er er 3e partijen met add-ons voor uit kwamen (het hacken kost tijd).

      Comment

      Working...
      X