Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Patrick

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Patrick





    BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

  • #2
    Re: Patrick

    2 en 3 -> toppie -> klein minpuntje bij nummer 2: zijn borst dat er uit floept
    1 spreekt me minder aan -> te kunstig voor mij
    Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

    Comment


    • #3
      Re: Patrick

      Merci voor je reactie! Tja, die borst, hij daagde enigszins uit ;-)
      BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

      Comment


      • #4
        Re: Patrick

        de 3de vind ik ferm,mooie reeks!
        eos 600 d
        lens 18-135 canon 10-22canon

        Comment


        • #5
          Re: Patrick

          De derde is de meest spontane en veelzeggend beeld.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Patrick

            De eerste vind ik wel gaaf

            Comment


            • #7
              Re: Patrick

              Merci voor de fijne reacties. Is voor o.a. voor m'n eindwerk. Zo weet ik een beetje welke meer in de smaak vallen. Bedankt!
              BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

              Comment


              • #8
                Re: Patrick

                Oorspronkelijk geplaatst door Wim Swerts Bekijk bericht
                Merci voor de fijne reacties. Is voor o.a. voor m'n eindwerk. Zo weet ik een beetje welke meer in de smaak vallen. Bedankt!
                Ik zou voor de laatste 2 gaan! Ik vind de eerste foto persoonlijk een beetje uit de reeks vallen. (Dit maakt de foto zeker niet slecht, maar hier mis ik de herhaling van de raampjes.)

                Groeten,

                Bart

                Comment


                • #9
                  Re: Patrick

                  Cool model - mister "Barbarossa ":-)
                  Zeker Geslaagde foto's - iets te braaf voor dit model wel vind ik persoonlijk .
                  Grtn thierry

                  Comment


                  • #10
                    Re: Patrick

                    Voor mij ook de derde, mooi gedaan.
                    De eerste vind ik ook nog goed, de tweede iets minder (maar wel origineel gevonden).
                    Mooie reeks

                    Comment


                    • #11
                      Re: Patrick

                      De derde is inderdaad een mooi exemplaar.
                      De eerste vind ik persoonlijk dan ook wel krachtig. De combinatie van de man met de vele cirkels en bogen doen me het idee geven dat de man een denker is, met vele projecten bezig is waar hij dan zelf het middelpunt van is.
                      Als je enkel deze 3 beelden zou presenteren, zou ik de tweede er dan niet in plaatsen. Is iets totaal anders dan de andere twee. Kan natuurlijk zijn dat je een ruimere selectie hebt aan beelden en dat je de techniek uit twee nog enkele keren hebt toegepast. Dan zou dit wel passen, als afwisseling tussen de andere foto's.
                      deka
                      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                      Comment


                      • #12
                        Re: Patrick

                        Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                        De derde is inderdaad een mooi exemplaar.
                        De eerste vind ik persoonlijk dan ook wel krachtig. De combinatie van de man met de vele cirkels en bogen doen me het idee geven dat de man een denker is, met vele projecten bezig is waar hij dan zelf het middelpunt van is.
                        Als je enkel deze 3 beelden zou presenteren, zou ik de tweede er dan niet in plaatsen. Is iets totaal anders dan de andere twee. Kan natuurlijk zijn dat je een ruimere selectie hebt aan beelden en dat je de techniek uit twee nog enkele keren hebt toegepast. Dan zou dit wel passen, als afwisseling tussen de andere foto's.
                        deka
                        Het is inderdaad een variatie aan portretten (10 stuks) die erg verschillen van opzet. Kwestie van de 'mogelijkheden' te tonen. Nr. 2 vind ik persoonlijk wel leuk, maar valt idd een beetje eruit.
                        BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

                        Comment


                        • #13
                          Re: Patrick

                          Is inderdaad altijd moeilijk als kijker om soms het geheel te zien. Twee vind ik wel fijn gedaan en is een beetje een " uit de band " benadering van een " portret ".
                          En als het voor een opdracht is, is het inderdaad misschien onderdeel van de opdracht om verschillende technieken en benaderingen toe te passen bij de def " portret ".
                          Succes alvast met je eindwerk.
                          deka
                          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                          Comment


                          • #14
                            Re: Patrick

                            Een leuke eerste
                            groeten, Kristof
                            Canon EOS 5D mkII

                            Comment


                            • #15
                              Re: Patrick

                              Heftig mooi denk in B&W ook sterk euh nee ben er zeker van

                              Comment

                              Working...
                              X