Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang opaalkust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Zonsondergang opaalkust



    Nikon D750
    sluitertijd: 1/200
    diafragma: f/16
    iso: 400



    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

  • #2
    Re: Zonsondergang opaalkust

    ben al een tijdje aan het goesting hebben in een D750. het zou mij bezonder plezieren als je me de raw van deze opname zou kunnen opsturen. (pm om af te spreken hoe).

    wat betreft de foto, ik vind de bewerking een beetje te hard. de zon is er nog, maar de bovenlucht en de onder zee is imho een beetje te donker, daarom ook die vraag naar de raw, want ik worstel op mijn eigen toestel met dergelijke beperkingen (d7100)
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Zonsondergang opaalkust

      Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
      ben al een tijdje aan het goesting hebben in een D750. het zou mij bezonder plezieren als je me de raw van deze opname zou kunnen opsturen. (pm om af te spreken hoe).

      wat betreft de foto, ik vind de bewerking een beetje te hard. de zon is er nog, maar de bovenlucht en de onder zee is imho een beetje te donker, daarom ook die vraag naar de raw, want ik worstel op mijn eigen toestel met dergelijke beperkingen (d7100)
      Moet deze inbreng een beetje volgen, er blijft een beetje te weinig zeesfeer over in de foto.
      MVG. Hugo

      Comment


      • #4
        Re: Zonsondergang opaalkust

        Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht

        wat betreft de foto, ik vind de bewerking een beetje te hard. de zon is er nog, maar de bovenlucht en de onder zee is imho een beetje te donker, daarom ook die vraag naar de raw, want ik worstel op mijn eigen toestel met dergelijke beperkingen (d7100)
        ik volg hier ,bewerking is te ,ook overal verscherpingsranden te zien

        Comment


        • #5
          Re: Zonsondergang opaalkust

          Heel knappe foto - bewerking misschien nog es opnieuw doen
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Zonsondergang opaalkust

            Toch vind ik deze eigenlijk niet verkeerd hoor, het is een aparte bewerking maar voor mij toch geslaagd
            De verscherpingsrandjes is wel spijtig natuurlijk

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment

            Working...
            X