Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VERKOCHT - Manfrotto MT057C4-G statief + MH057M0-Q6 balhoofd-Arca Swiss compatibel

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Ander Merk ] VERKOCHT - Manfrotto MT057C4-G statief + MH057M0-Q6 balhoofd-Arca Swiss compatibel

    VERKOCHT


    Manfrotto MT057C4-G (carbon topmodel geared tripod) met MH057M0-Q6 (topmodel bijpassende grote ballhead, Arca-Swiss compatibel) en MBAG90PN (passende padded tas voor de combinatie).
    Dit lijkt langs geen kanten op een 190 of 055 statief, Google het maar eens, diverse videos en reviews van. Het gaat hier over de topmodellen van Manfrotto.

    De goedkoopste prijs die ik kan vinden als ik overal rond kijk is rond de 1000€ zonder verzendkosten van 3 verschillende plaatsen.

    1 jaar oud, alles in absolute nieuwstaat, hoogstens binnenhuis op het carpet gestaan (dus voetjes compleet ongeschonden) en met de verpakking, boekjes en alle accessoires erbij.

    Vaste prijs is 600€ opgehaald (Kortrijk/Ieper), opgestuurd komt er verzekerde verzending met GLS erbij.
    Wordt woensdag 11 mei overgenomen door een fotohandel dus zal niet lang te koop staan.

    Als toemaatje krijg je er nog een Manfrotto Modo 785B met pistoolgrip en tas bij. Handig voor een flitser of compactje.

    Niet gaan bieden aub, mijn prijs is meer dan korrekt.
    Heb vanmorgen al een toffe kerel gehad die een 1 Panasonic filtertje wou kopen voor 5€. Daar zijn rommelmarkten voor.
    Last edited by Luna-L; 28 mei 2016, 18:57.
    Wotancraft & Hold Fast Gear & bridge cameras.
Working...
X