Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toeschouwer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Toeschouwer

    Verbeke Foundation



    http://www.smuttynose.nl

  • #2
    Re: Toeschouwer

    Goeie lijnen, beetje groot contrast, er was misschien ruimte voor een andere uitsnede, vierkant misschien.
    Maar toch een intrigerend beeld.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Toeschouwer

      Een mooie, en inderdaad vooral intrigerend

      Comment


      • #4
        Re: Toeschouwer

        Knappe plaat!
        eos 600 d
        lens 18-135 canon 10-22canon

        Comment


        • #5
          Re: Toeschouwer

          Voldoende inhoud en sfeer aanwezig. Goede compo die je meetrekt in een bepaalde grillige en speelse beleving. De foto is af
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Toeschouwer

            Krachtig beeld, waar vormen, kleuren, schaduwen elkaar mooi versterken.
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

            Comment


            • #7
              Re: Toeschouwer

              Mooi lijnenspel en compositie. Iets mooier was geweest als het licht echt op zijn hele gezicht was gevallen.

              Comment


              • #8
                Re: Toeschouwer

                Hartelijk dank voor alle mooie reacties.
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Toeschouwer

                  Ik heb me even afzijdig gehouden op deze foto. Het riep veel vraagtekens op bij mij in de zin ; " Wat is dat zwevend ding? " :-)

                  Ik kan het nog altijd niet goed plaatsen, maar telkens als ik de foto bekijk dan spreekt het me toch weer aan..

                  Strakke lijnen van de schaduw, die blik, kleur van dat zwevend ding -> Zit allemaal goed!

                  1 minpuntje voor mij - Als ik naar de man kijk, worden men ogen getrokken naar de donkere vlekken op de muur links. Persoonlijk had ik die een beetje terug gedraaid in photoshop.
                  Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

                  Comment


                  • #10
                    Re: Toeschouwer

                    Oorspronkelijk geplaatst door Anteros Bekijk bericht
                    Ik heb me even afzijdig gehouden op deze foto. Het riep veel vraagtekens op bij mij in de zin ; " Wat is dat zwevend ding? " :-)

                    Ik kan het nog altijd niet goed plaatsen, maar telkens als ik de foto bekijk dan spreekt het me toch weer aan..

                    Strakke lijnen van de schaduw, die blik, kleur van dat zwevend ding -> Zit allemaal goed!

                    1 minpuntje voor mij - Als ik naar de man kijk, worden men ogen getrokken naar de donkere vlekken op de muur links. Persoonlijk had ik die een beetje terug gedraaid in photoshop.
                    Dank voor je reactie Over die vlekken op de muur links heb ik helemaal nog niet nagedacht maar het is zeker een idee om de muur wat sterieler te maken waardoor deze nog minder aandacht vraagt.

                    Wat je op de foto ziet is een deel van een werk (Hula) van Zoro Feigl in de Verbeke Foundation.

                    Op de site van Zoro Feigl staat een mooie beschrijving van dit werk:

                    A thin strip of fabric elegantly dances through the air. Its simple movements make a
                    graphic, continuous motion within the room. Reminiscent of a rhythmic gymnast it also brings to mind a
                    merciless wrangler whipping his lasso. Juxtaposing the violent motion of the machine against the
                    subtle, elegant motion of the ribbon, the work creates temporary continuously dissipating drawings,
                    always changing and hypnotic.
                    http://www.smuttynose.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Toeschouwer

                      Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                      Dank voor je reactie Over die vlekken op de muur links heb ik helemaal nog niet nagedacht maar het is zeker een idee om de muur wat sterieler te maken waardoor deze nog minder aandacht vraagt.

                      Wat je op de foto ziet is een deel van een werk (Hula) van Zoro Feigl in de Verbeke Foundation.

                      Op de site van Zoro Feigl staat een mooie beschrijving van dit werk:

                      A thin strip of fabric elegantly dances through the air. Its simple movements make a
                      graphic, continuous motion within the room. Reminiscent of a rhythmic gymnast it also brings to mind a
                      merciless wrangler whipping his lasso. Juxtaposing the violent motion of the machine against the
                      subtle, elegant motion of the ribbon, the work creates temporary continuously dissipating drawings,
                      always changing and hypnotic.
                      Wel die omschrijving geeft inderdaad mooi het gevoel weer dat je laat zien met je foto. Dus dubbel en dik
                      Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

                      Comment

                      Working...
                      X