Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer sterren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Eerste keer sterren

    Enkele weken terug wat tips gevraagd voor de aankoop van eerste DSLR, ondertussen al wat kunnen oefenen..
    Ook de lens die mij geadviseerd werd (Tokina 11-16) doet zijn werk zeer goed, nog eens bedankt voor de tips!

    Hierbij mijn eerste poging om wat sterretjes te schieten. Deze week genomen en je ziet er eigenlijk nog meer dan ik dacht (Pajottenland).
    Wel jammer van de lichtvervuiling en de vliegtuigwolken/strepen. In Noorwegen zal ik daar wel minder last van hebben deze zomer..?






    Last edited by Gunthy; 6 mei 2016, 21:31.
    Bouwjaar 1993. Canon 70D - Tokina 11-16- Canon 17-55 - ... + Canon powershot SX60

  • #2
    Re: Eerste keer sterren

    De bovenste heeft mooi licht en kleuren en de sterretjes zijn goed gelukt.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Eerste keer sterren

      De bovenste is inderdaad de betere, ondanks dat het lichtvervuiling is vind ik de kleuren wel geslaagd

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Eerste keer sterren

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        De bovenste is inderdaad de betere, ondanks dat het lichtvervuiling is vind ik de kleuren wel geslaagd

        grts
        Sieg
        Die eerste is niet zo lang na zonsondergang genomen.
        Het zal dus een combinatie zijn van natuurlijk licht en lichtvervuiling, heeft inderdaad nog iets vond ik..

        Groetjes,

        Gunther
        Bouwjaar 1993. Canon 70D - Tokina 11-16- Canon 17-55 - ... + Canon powershot SX60

        Comment


        • #5
          Re: Eerste keer sterren

          Knappe eerste
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment

          Working...
          X