Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in the woods

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] in the woods

    Model: Eline
    De opzet van deze shoot was om mooie zwart-wit foto's te kunnen afleveren, maar in vind het zonder om deze in zwart-wit om te zetten.
    Graag jullie mening of opmerkingen


    ISO100 - f2,4 - 1/250 - 50mm

  • #2
    Re: in the woods

    Misschien ga ik weer de kritiek krijgen dat ik te streng ben omdat je in oordeel post, maar voor mij zitten hier toch wel een aantal dingen fout, te beginnen met het licht. Ik vind haar gezicht te donker in vergelijking met de felle achtergrond, het zonlicht op de schouder is ook geen meerwaarde. De haren liggen voor mij te rommelig. Het mooiste van een vrouwenhand zijn de vingers (zie foto van Tuner 111), maar de handpalm hier doet het hem niet voor mij. Ook de nekplooien storen en mij alsook de lippen die een wat rare vorm aannemen. Scherpte heb je wel goed onder controle. Mooie sproetjes ook, en de haarkleur past mooi met het groen.

    Comment


    • #3
      Re: in the woods

      Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
      Misschien ga ik weer de kritiek krijgen dat ik te streng ben omdat je in oordeel post, maar voor mij zitten hier toch wel een aantal dingen fout, te beginnen met het licht. Ik vind haar gezicht te donker in vergelijking met de felle achtergrond, het zonlicht op de schouder is ook geen meerwaarde. De haren liggen voor mij te rommelig. Het mooiste van een vrouwenhand zijn de vingers (zie foto van Tuner 111), maar de handpalm hier doet het hem niet voor mij. Ook de nekplooien storen en mij alsook de lippen die een wat rare vorm aannemen. Scherpte heb je wel goed onder controle. Mooie sproetjes ook, en de haarkleur past mooi met het groen.
      Bedankt voor uw eerlijke mening. Foto heb ik gepost onmiddellijk na de shoot gisteren (wat ik misschien beter niet had gedaan). Deze morgen ben ik er ook wat over gaan twijfelen. De newerking is et misschien wat over,

      Comment

      Working...
      X