Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Imageshack - wie kan er mij gerust stellen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Imageshack - wie kan er mij gerust stellen?

    Heb ik dat weer voor...

    Vandaag een e-mail gekregen van Imageshack (jullie allen bekend denk ik wel):

    It is crazy how quickly the time goes!

    Your premium membership finishes today, and we hope that we will get to keep you as a customer in the time to come.

    In the meantime, your already uploaded photos will stay safely on the site. You can still login, browse and share. Unfortunately, in order to have premium features you must upgrade.

    Do you want to continue using your ImageShack premium membership? See your subscription settings here!

    Best of luck,

    The Imageshack Team

    ImageShack introduces RainApp Social an easy to use location based App that requires no sign-up or registration! Share your thoughts and pictures locally or worldwide.

    Install the App now to win $25 ITunes gift card!

    Let's finalize it!


    It has been a pleasure having you here. We would love for
    you to stay with us.



    Ik meen mij te herinneren dat er jaarlijks rond de 20 Dollar van mijn rekening werd getrokken. Vorig jaar was dat 18,20 Euro voor een 'ik denk premium membership'.

    Wat blijkt nu: naast die Let's finalize this staat een knop renew. Als ik hierop klikt krijg ik drie kaders: een basic abonnement voor 3.99 dollar per maand of 37.99 per jaar of een pro voor 29.99 dollar per maand of 285.99 dollar per jaar of een premium acount voor 99.99 dollar per maand of 953.99 dollar per maand.

    Ik ben altijd relatief tevreden geweest van Imageshack maar ik vind het verwarrend dat een premium nu ineens 953 dollar per maand kost. Ik klik dus op Basic en duid aan dat ik per Mastercard wens te betalen. Ik ben altijd premium member geweest maar nu kost een premium ineens bijna 1.000 dollar. Ik weet dat het moeilijk uit te leggen is maar volgens mij heb ik altijd gewoon een basic abonnement gehad. Ik vul mijn gegevens in en doe de betaling. Krijg ik een bericht terug: fout e-mailadres. Ik vertrouw het zaakje niet meer en besluit dan maar mijn acount op te zeggen.

    Krijg ik onmiddellijk een e-mail terug:

    ImageShack Premium Membership canceled‏
    You've cancelled

    We just hate to say good-bye!

    Well, we guess this means farewell. We will dearly miss you. If you change your mind, and we hope you will, we will welcome you back with open arms.

    Thank you for the time we did spend together.

    Best of luck,

    The Imageshack Team




    Ik stuur voor de zekerheid nog maar eens een e-mail naar Imageshack. Hopelijk geven ze support.

    Thank you for contacting us!

    Dear xxx,

    Thank you for your email! If required, it will be answered soon.

    Most of the questions that are asked can easily be answered by reading the help documents located on the ImageShack website. If your question is not answered, it is most likely because the answer exists and is very easy to find. Please have a look at these helpful links:

    Common Questions

    Terms of Service
    Imageshack Tools

    Sincerely,

    The Imageshack Team
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

    xxx wrote:
    Hi, for many years I have been using Imageshack but now I've got an email that I needed to upgrade my acount. I used to be a premium member but now I see that a basic user cost about 39 dollar for a year and a premium about 1.000 dollars a year. I think it's confusing because I Always payed 39 dollars a year and I don't want to pay a 1.000 dollars a year. So I clicked on basic and I got an email back that my emailadres wasn't correct. If you charged me 39 dollars that's okay for me but I don't want a premium membership from a 1.000 dollar. So I decided to cancel my acount. Because now I upload my pictures on Facebook. To make a long story short: can you confirm that my membership with Imageshack is cancelled and you didn't charged me this 1.000 dollar because I'm very scared. I Always tought that I was a premium member but now a premium membership costs about 1.000 dollars and the normal membership is now called "basic" and just cost about 39 dollar. I just don't want to pay 1.000 dollars if you know what I mean. Greatings, xxxx



    Ik vind dit alles zeer ingewikkeld en dubieus van Imageshack. Normaal gaat er elk jaar 20 dollar van mijn rekening en nu moet ik alles manueel doen. Ik had altijd een 'standaard' abonnementje dat volgens mij 'premium' noemde en nu is een premium acount ineens iets wat bijna 1.000 dollar kost. Is dit om verwarring te zaaien.

    Als ik inlog op mijn acount staat hetvolgende:

    PREMIUM
    •Image size: 25MB
    •Uptime: 99%
    •No ads
    •Automatic backup
    •Joined: May 2, 2014
    •Renewal Cycle: Yearly
    • Expires : May 9, 2016

    PLAN TYPE

    $1.67/mo



    Als ik op IMAGESHACK INVOICE klik krijg ik hetvolgende:


    Date: 05/02/2016

    Name: xxx

    Account Email: xxx

    Price: $1.67 USD

    Payment Type: xxx

    Card: xxx

    Account Type: Premium

    Renewal Cycle: Yearly

    Next Billing Date: 05/08/2016

    Subtotal:
    $1.67 USD

    Taxes:
    $0.00 USD

    Total:
    $1.67 USD

    Paid:
    $1.67 USD


    Als ik daaronder op want to upgrade klik verschijnt hetvolgende: upgrade naar basic, upgrade naar pro of upgrade naar premium. Achter PRO staat nu weer CURRENT SUBSCRIPTION.



    Ik vind dit allemaal ferm verwarrend. Ik hoop nu gewoon dat ze niet 1000 dollar gaan aanrekenen voor een premium acount. Ik denk dat ik 37.99 dollar betaald heb maar ben niet zeker.

    Allesinds ben ik er niet gerust in. Bij Imageshack kan ik ook delete acount klikken maar dan geraak ik niet meer op mijn acount en kan ik niks meer regelen.

    Ik ben er toch niet gerust in. Wie kan mij gerust stellen? Nog iemand negatieve ervaringen met Imageshack?


  • #2
    Re: Imageshack - wie kan er mij gerust stellen?

    Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
    .................................................. ........

    Ik ben er toch niet gerust in. Wie kan mij gerust stellen? Nog iemand negatieve ervaringen met Imageshack?

    Als ik dit lees ben ik toch blij dat ik mijn lidmaatschap niet verlengd heb.
    Bij mij was de reden : plots bestond Imageshack blijkbaar niet meer.
    Niet meer op website te geraken, geen antwoord op diverse mails.
    Tot ik ging neuzen op het www en merkte dat iedereen die bij Imageshack zat met hetzelfde probleem te kampen had.
    Na een paar weken waren ze terug in de ether, maar iedereen was wel een pak foto's kwijt.
    Met veel excusen kwamen er mondjesmaat een paar foto's terug, maar ik was er uiteindelijk een groot deel kwijt.
    Toen heb ik beslist om er uit te stappen.
    Blijkbaar geen al te koosjer zaakje me dunkt.

    Comment


    • #3
      Re: Imageshack - wie kan er mij gerust stellen?

      heb je gecontroleerd van welk email adres het bericht afkomstig is?

      Comment


      • #4
        Re: Imageshack - wie kan er mij gerust stellen?

        Ik ben er ook niet gerust in.

        Volgens mij gaat er nu 1.67 dollar op 8/05/2016 aangerekend worden? Zouden dit uitstapkosten zijn?

        Het kan toch niet zijn dat ze me ineens zo'n dure premium membership gaan aansmeren van 953 dollar? Ik was al premium lid maar betaalde slechts 20 dollar jaarlijks...

        Voorlopig antwoorden ze niet op mijn emails ook niet.

        Comment


        • #5
          Re: Imageshack - wie kan er mij gerust stellen?

          Ik heb net gecontroleerd van welk e-mailadres deze mail afkomstig is: noreply@imageshack.us hetzelfde adres van hun auto reply email dat ze gestuurd hebben nadat ik heb uitgeschreven.

          Your Subscription Level



          PREMIUM
          •Image size: 25MB
          •Uptime: 99%
          •No ads
          •Automatic backup
          •Joined: May 2, 2014
          •Renewal Cycle: Yearly
          • Expires : May 8, 2016

          YOUR CURRENT PAYMENT METHOD

          Type: MasterCard




          Transaction ID: xxx

          Card: xxx

          Status: Active


          Er staat op die email een link met klik hier op subscription level en dan kom ik op bovenstaand bericht. Als ik het goed voorheb kost mij dat 1.67 dollar op 8/05 gaat dat van mijn rekening. Omdat ik in het verleden gekozen heb voor jaarlijks te betalen kan dit kloppen want 1.67 x 12 = 20.04 Er ging inderdaad jaarlijks 20 dollar van mijn rekening.

          Maar wat me meer zorgen baart is dat er onder dit bericht nog 'want to upgrade' staat. als ik hierop klik kan is op basic klikken, pro of premium en achter pro staat: current subscription. En dat zou 286 dollar per jaar kosten

          Comment


          • #6
            Re: Imageshack - wie kan er mij gerust stellen?

            Volgens mij heb ik nog een 'oude' premium acount en door de miserie die imagashack heeft gekend in het verleden hebben ze drie nieuwe abonnementen gecreëerd nl basic, pro en premium en word ik verplicht om te kiezen.

            Maar waarom er achter pro current subscription staat en waarom er 1.67 dollar op 8/05 van mijn rekening gaat is me een raadsel.

            Ik heb nochtans een email ontvangen dat ik uitgeschreven ben en dat ze spijt hebben. Waarom zie ik dat dan niet in mijn acount als ik inlog?

            We wachten op emailtje van imageshack en ik hou jullie op de hoogte.

            Tot morgen.

            Comment


            • #7
              Re: Imageshack - wie kan er mij gerust stellen?

              Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
              een premium acount voor 99.99 dollar per maand of 953.99 dollar per maand.

              Ik ben altijd relatief tevreden geweest van Imageshack maar ik vind het verwarrend dat een premium nu ineens 953 dollar per maand kost.
              Ik veronderstel dat je 953.99 per jaar bedoelt?

              Nu wat uw situatie betreft ... hebben ze bij het betalend maken van de dienst hun bestaande klanten/gebruikers "tijdelijk" geen premium pro aangeboden voor een lagere prijs van de basic?

              Edit:
              Dit was in 2012 van toepassing.

              Een premium basic abonnement kost $2,00 p/mnd en tot aan 500 foto's .
              Een premium pro abonnement kost $ 4,- p/mnd en voor een ½ jaar $ 19,- en voor 1 jaar $ 34,-,omgerekend zo'n € 26,00.


              In elk geval toch geen 953,99 $ betalen. 😈

              En het is niet omdat het e-mailadres klopt, dat ook de rest klopt.
              Dit even terzijde.
              Last edited by VerSeg; 3 mei 2016, 09:02.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Imageshack - wie kan er mij gerust stellen?

                Als ik inlog met mijn gegevens en ik ga naar settings en klik vervolgens op subscription
                dan verschijnt er het volgende:

                PREMIUM
                •Image size: 25MB
                •Uptime: 99%
                •No ads
                •Automatic backup
                •Joined: May 2, 2014
                •Renewal Cycle: Yearly
                • Expires : May 9, 2016


                PLAN TYPE

                $1.67/mo
                .

                YOUR CURRENT PAYMENT METHOD


                Type: MasterCard

                Transaction ID: xxx

                Card: xxx

                Status: Active



                als ik dan op get invoice klik verschijnt er dit:

                IMAGESHACK INVOICE


                Date: 05/03/2016

                Name: xxx

                Account Email: xxx

                Price: $1.67 USD

                Payment Type: MasterCard

                Card: xxx

                Account Type: Premium

                Renewal Cycle: Yearly

                Next Billing Date: 05/08/2016



                Subtotal:
                $1.67 USD


                Taxes:
                $0.00 USD


                Total:
                $1.67 USD


                Paid:
                $1.67 USD



                Ik heb ondertussen internetbankieren en tot nog toe zijn ze niks aan het aftrekken van mijn rekening.

                Ik begrijp echter niet dat ik op 'cancel subscription' heb geklikt dat daar nog altijd 'activ' op staat in plaats van cancelled zoals zou moeten volgens hun website.

                Bij datum staat de datum van vandaag, gisteren die van gisteren etc

                Dus nu is mijn vraag: gaan ze überhaupt iets aftrekken van mijn rekening en zo ja hoeveel? E-mails beantwoorde ze niet. Ik ben premium member sinds 2014 nochtans heb ik altijd maar 20 dollar betaald en geen 953 zoals zij beweren op hun website.

                Gaan ze nu dagelijks 1.67 dollar aanrekenen of ineens 20 dollar of...

                Eigenlijk wil ik gewoon korte metten maken met die gasten, gebruik het al van in 2004 maar nu vertrouw ik het zaakje niet meer.

                De mogelijkheid om op cancel subscription te klikken is weg en als ik op 'want to upgrade klik' staat er 'basic' 'pro' en 'premium' en naast die 'pro' staat current subscription... zeer raar want ik dacht dat ik dat gecancelled had.

                Anderzijds kan ik nog altijd 'delete acount' klikken. Dat verwijderd mijn acount dito foto's maar dan kan ik niet meer inloggen en op settings klikken en kan ik mijn invoice niet meer inkijken...

                @ Freddy: je zegt niet betalen. ok. maar die gasten hebben de voorbije twee jaar gewoon 20 dollar zonder het mij te vragen van mijn mastercard getrokken. ik heb nergens iets getekend bij mijn weten of een domiciliering opgestart.

                wat een gedoe allemaal... had ik dat allemaal geweten

                Comment


                • #9
                  Re: Imageshack - wie kan er mij gerust stellen?

                  Ja, ik snap de ongerustheid wel wat.
                  Probleem met dergelijke bedrijven is dat je niet zo maar even binnen springt of belt om het uit te klaren.
                  E-mail of contactformulier zal enige oplossing zijn zeker?
                  Hopelijk komt het snel in orde ... al was het maar om een gerust geweten te hebben.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Imageshack - wie kan er mij gerust stellen?

                    Heb 3 e-mails al gestuurd maar ze reageren gewoon niet.

                    Zal eens via Facebook proberen.

                    Altijd al tevreden geweest over hen, maar nu wil ik er gewoon vanaf. Dit is toch een gerenommeerd bedrijf? Die gaan zich normaal toch niet laten kennen?

                    Wil dit nu net lukken dat ik zaterdag naar Gran Canaria vertrek. Ik denk dat ik ginds der heel den tijd aan ga denken dat ze met mijn zuur verdiende centjes weg zijn en ik kan der toch niks tegen beginnen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Imageshack - wie kan er mij gerust stellen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                      Heb 3 e-mails al gestuurd maar ze reageren gewoon niet.

                      Zal eens via Facebook proberen.

                      Altijd al tevreden geweest over hen, maar nu wil ik er gewoon vanaf. Dit is toch een gerenommeerd bedrijf? Die gaan zich normaal toch niet laten kennen?

                      Wil dit nu net lukken dat ik zaterdag naar Gran Canaria vertrek. Ik denk dat ik ginds der heel den tijd aan ga denken dat ze met mijn zuur verdiende centjes weg zijn en ik kan der toch niks tegen beginnen.
                      Toen ze bijna al mijn foto's kwijt waren hebben ze ook nooit op enige mail gereageerd, en ik heb dezelfde mail denk ik een keer of 20 verstuurd.
                      Dan had ik er mijn buik van vol, en niet ten onrechte blijkbaar.
                      Hopelijk komt het voor jou allemaal in orde.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Imageshack - wie kan er mij gerust stellen?

                        Ik ben er dus zeker van dat ik op 'cancel subscription' heb gedrukt. Onmiddellijk kreeg ik onderstaande e-mail.

                        You've cancelled

                        We just hate to say good-bye!

                        Well, we guess this means farewell. We will dearly miss you. If you change your mind, and we hope you will, we will welcome you back with open arms.

                        Thank you for the time we did spend together.

                        Best of luck,

                        The Imageshack Team


                        Eindelijk hebben ze me dus terug gecontacteerd via onderstaande e-mail:


                        Dear ImageShack user,

                        Please do not send multiple emails to support for assistance, as this slows down our ability to provide help. There is no record of your account being deleted, nor an email request for it to be deleted. Therefore your credit card subscription is still active. We have since processed your request for your account deletion and have cancelled your Credit Card subscription.

                        If you have any questions or need further assistance please let us know.

                        Best regards,

                        ImageShack Team



                        Ik geraak niet meer ingelogd op Imageshack. Ik vind dit niet erg want ik wil niks meer met hun te maken hebben.
                        Maar dan is er toch in die software een fout ingekropen? Ik heb wel degelijk op 'cancel' gedrukt... Die bovenste e-mail is toch het bewijs...

                        Wat wil dit nu zeggen? Gaan ze mijn nog geld aanrekenen of mag ik al een beetje meer gerust zijn?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Imageshack - wie kan er mij gerust stellen?

                          Ik zou toch al een beetje geruster zijn hoor. Ze geven het nu toch zelf aan met "We have since processed your request for your account deletion and have cancelled your Credit Card subscription".
                          Als je héél zeker wil zijn, ik weet niet met welke kaart je betaald hebt maar indien met Visa, laat gewoon je kaart blokkeren en vraag een nieuwe kaart aan.
                          Ik heb dit ooit ook eens gedaan bij een geval dat ik niet voor 100 % betrouwde.
                          Dan kunnen ze in elk geval zeker al geen geld meer incasseren via je Visakaart, want het nummer dat je hen ooit opgaf is geblokkeerd en/of bestaat niet meer.
                          Dan kan je met een gerust hart vertrekken naar Gran Canaria.
                          In elk geval een prettige vakantie gewenst.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Imageshack - wie kan er mij gerust stellen?

                            Ik ben inderdaad een beetje gerustgesteld.

                            Ik ga alleszins proberen te genieten op vakantie.

                            Bedankt voor jullie hulp.

                            Comment

                            Working...
                            X