Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wim.Vanmaele wint de BD-Challenge van april 2016: Scherp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wim.Vanmaele wint de BD-Challenge van april 2016: Scherp

    Toen de foto van Wim.Vanmaele vrij laat in de wedstrijd binnenkwam, wist ik het: We have a winner! Daarvoor ging het haasje over tussen Katrien1957, winnares van de vorige Challenge ( goe bezig!), en stampers, tevens een vaste waarde en vroegere winnaar.
    Het thema Scherp leverde volgens mij toch een aantal erg mooie beelden op: naast de enigszins verwachte puntenslijper en aangeslepen potloden, toch ook messen, naalden, prikkeldraad, maar ook knappe natuurbeelden. Ik ben een tevreden Mod.
    Proficiat aan de eerste drie, maar ook aan alle inzenders; jullie doen het toch maar, maand na maand opnieuw.
    Dank aan de commentatoren en scoorders, en nu hop naar het thema van mei. Zorg dat ik niet groen lach.

    PS: af en toe wordt mij nog gevraagd waar die Challenge-foto's te vinden zijn. In dit eigenste subforum vind je de "Winnende foto's van 2016, 2015..." terug,
    terwijl alle inzendingen van de vorige Challenges terug te vinden zijn op de Challenge-site (apart van het BD-forum). Die van deze maand hier: http://challenge.belgiumdigital.com/...s.php?album=56
    Je vindt trouwens in de balk bovenaan dit forum de knop BD CHALLENGE.
    Last edited by LesC; 1 mei 2016, 10:01.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Wim.Vanmaele wint de BD-Challenge van april 2016: Scherp

    ze hebben hier precies iets met druppels.

    Proficiat voor de winnaar

    Comment


    • #3
      Re: Wim.Vanmaele wint de BD-Challenge van april 2016: Scherp

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Toen de foto van Wim.Vanmaele vrij laat in de wedstrijd binnenkwam, wist ik het: We have a winner!
      Dat was ook mijn eerste gedacht toen ik de foto zag, van harte gefeliciteerd Wim en trouwens proficiat aan alle overige deelnemers.

      Mvg Yves.
      What you see is what you get

      Comment


      • #4
        Re: Wim.Vanmaele wint de BD-Challenge van april 2016: Scherp

        Dikke proficiat aan Wim Vanmaele , zodra deze foto binnenkwam ik wist het ....dit is een topper!
        Tevens een proficiat aan Stampers met zijn derde plaats.
        Deze keer was het moeilijk een voorkeur te hebben...voor mij waren dat, buiten Stampers die mijn topfavoriet was, ook nog M en Lluc

        @Tonerider een druppel is vooralsnog geen zeepbel

        Mvg Katrien
        Last edited by Katrien1957; 1 mei 2016, 17:40.
        Groetjes Katrien
        Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

        Comment


        • #5
          Re: Wim.Vanmaele wint de BD-Challenge van april 2016: Scherp

          Een dikke proficiat aan alle deelnemers.

          Comment


          • #6
            Re: Wim.Vanmaele wint de BD-Challenge van april 2016: Scherp

            Dikke proficiat aan de terechte winnaar Wim en de andere deelnemers
            verdienen zeker ook een dikke pluim!!!!

            Mvg Katrien

            Comment


            • #7
              Re: Wim.Vanmaele wint de BD-Challenge van april 2016: Scherp

              Het was een boeiende Challengemaand. Sommige onder ons hebben zich nog eens volledig kunnen geven met mooi resultaat als gevolg. Gefeliciteerd Wim met de eerste plaats.
              Ook nog de felicitaties aan de overige podiumplaatsen Katrien1957 en stampers. Stonden ook bij mij boven aan.
              Nu eens uitkijken naar iets groen.
              Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

              Comment


              • #8
                Re: Wim.Vanmaele wint de BD-Challenge van april 2016: Scherp

                Proficiat Wim VanMaele en Katrien 1957 met jullie respectievelijk 1e en 2e plaats. deelnemen is belangrijker dan winnen, maar ben toch blij dat ik ook terug eens op het podium mocht staan ;-)
                Heel wat leuke en sterke inzendingen, een spannende challengemaand.
                En nu gaan we naar de overkant, want daar is het gras altijd groener ;-)
                Groeten - St@mpers - www.stampers.be

                Comment

                Working...
                X