Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 70-300 stuk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamron 70-300 stuk

    Hey iedereen
    Gisteren tijdens comunifeest is mijn tamron lens vol op de grond gevallen. Eigenlijk heel stom ongelukkig. Moest buiten een paar comunifoto's nemen en vroeg aan de vader of hij soms een iets warmere jas had. Kreeg een jas en dacht ok lekkere diepe binnen zakken daar kan ik mijn tamron insteken wat ik ook deed. Natuurlijk de binnenzak was niet dicht onderaan en mijn lens is erdoor gevallen recht op de voorkant van meter hoog.
    Op het eerste zicht niks aan te zien maar ze stelde niet meer automatisch scherp alsook niet manueel. Dus er zal wel degelijk iets aan zijn. Het is alleen een ramp omdat ik deze volgend weekend ook nodig heb op trouwfeesten. Dus zal me nieuwe moeten aanschaffen vrees ik want dat laten maken wat zou me dat kosten?
    Spijtige zaak de meneer ging proberen via familiale verzekering maar dan is het nog afwachten wat zijn vrijstelling is.
    Dag eindigde wat in mineur
    Grtz
    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

  • #2
    Re: Tamron 70-300 stuk

    Dat zijn zo van die gebeurtenissen waar je soms van de nood een deugd kunt maken ... terug de gekende Tamron 70-300 kopen of toch maar eens naar een 70-200 f4 of 2.8 kijken ...

    Comment


    • #3
      Re: Tamron 70-300 stuk

      Heb terug de tamron besteld want was er zeer tevreden van
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

      Comment

      Working...
      X