Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sint-Pietersabdijkerk te Gent bloemrijk versierd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Sint-Pietersabdijkerk te Gent bloemrijk versierd

    Zomaar.

    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Sint-Pietersabdijkerk te Gent bloemrijk versierd

    mooi centraal gepositioneerd, het licht, ik denk aan flitslicht vind ik te hard

    Comment


    • #3
      Re: Sint-Pietersabdijkerk te Gent bloemrijk versierd

      Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
      ... , het licht, ik denk aan flitslicht vind ik te hard
      Exif zegt "Flash = Flash did not fire". Kan me niet voorstellen dat je je flash zou willen gebruiken hier.
      Ik was er gisteren ook en heb er eentje vanuit dezelfde positie, maar dan vierkant gepost.
      Maar de rechthoekige versie blijft ook leuk om te zien. Knap gedaan.
      Bij mij stond de lightshow op het rode licht toen maar ik heb er ook in 't blauw.

      Comment


      • #4
        Re: Sint-Pietersabdijkerk te Gent bloemrijk versierd

        naar het exif niet gekeken maar ik herinner me dit licht niet, er was een lichter licht, echter niet zo licht als ik me kan herinneren. Ik heb er ook gepost hier in andere kleuren maar geen reakties.

        Comment


        • #5
          Re: Sint-Pietersabdijkerk te Gent bloemrijk versierd

          Geen invullicht, geen flash.
          Ik heb dit gefotografeerd als het buiten (overdag) donker was (onweersbuien en tijdens een hagelstorm.
          Dit betekent dat er weinig licht door de toren komt. DUs, minder torenlicht, dan ben je verplicht langer te belichten en wordt de hlote onder de lichtdichte luster daardoor helderder.
          Je ziet maar, dat naar gelang omstandigheden over hetzelfde onderwerp een ander beeld krijgt.
          Ik heb die ook met blauw, rood, maar vind deze opname in het duister, voor mij de mooiste.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment

          Working...
          X