Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bomenrij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Bomenrij


    Een iets moeilijker foto, denk ik.

    "Het licht" was er niet, maar dat is dan ook wat er voor het ogenblik aan de hand is.

    Update :


    Origineel :



    Last edited by Iegienie; 29 april 2016, 08:02.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Bomenrij

    Zeker teruggaan bij beter weer, en die eerste boom ook er helemaal opzetten als de situatie dat toelaat.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Bomenrij

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
      Zeker teruggaan bij beter weer, en die eerste boom ook er helemaal opzetten als de situatie dat toelaat.
      ik volg !
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Bomenrij

        toch even verduidelijken : ik vind het idd. interessant om in andere atmosferische omstandigheden nog eens langs te gaan, maar ik vind dat deze versie toch ook wel iets geeft.

        het is niet dat perfecte licht met de perfecte belichting, maar so what ?
        Een tijdje geleden een zeer mooie reportage gezien van fantastische perfect belichte, perfect bewerkte, met topmateriaal (kodak en filters en ...) gemaakte, tot in de puntjes voorbereidde foto's. En toch mistten de foto's iets...
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Bomenrij

          Ik schrijf ook niet dat hij slecht is hé. :-)
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Bomenrij

            Toch zeker niet verkeerd hoor en het grauwe, tjah daar zitten we nog wel even mee
            Inderdaad wel spijtig dat de eerste boom er niet volledig opstaat, misschien was dit niet mogelijk

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Bomenrij

              laat ons zeggen dat het niet mogelijk was wegens het slechte karakter van mijn vrouw...
              en ikke die dan niet goed genoeg aan het opletten was. aan den anderen kant, ook dat is weer een element die de foto iets minder "afgelikt" maakt dan vele andere foto's.

              ;-)

              @lieven : inderdaad !
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Bomenrij

                Voor mij is hier niets mis mee, ik vind het zelfs een super opname met een sfeer die er bij open lucht niet zal zijn, dus heel apart en daar hou ik van
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Bomenrij

                  Mooie compo - knappe plaat
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bomenrij

                    Ik vind het ook een prima foto en ik hou erg van foto's genomen met grauw weer. Wel zou ik aan de linkerzijde er nog 1cm afhalen zodat je het idee niet meer hebt dat de boom er net niet op staat
                    http://www.smuttynose.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bomenrij

                      Zeker niet slecht !

                      De suggestie van olivetti is het proberen waard
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bomenrij

                        De boom links die er niet helemaal opstaat is wel jammer, maar voor de rest vind ik dit een héél mooie foto.
                        Mvg Philip

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bomenrij

                          Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                          Ik vind het ook een prima foto en ik hou erg van foto's genomen met grauw weer. Wel zou ik aan de linkerzijde er nog 1cm afhalen zodat je het idee niet meer hebt dat de boom er net niet op staat
                          Ik volg, vis of vlees
                          het grauwe wee geeft deze foto net iets meer!
                          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                          Groeten
                          Kurt

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bomenrij

                            bedankt voor het meedenken !

                            ik heb gekozen voor een iets andere oplossing. want een centimeter afsnijden gaf imho eigenlijk niet echt een ander beeld. Hier wat met LR gespeeld. Er is nog een kleine andere aanpassing : de linkerkant met een gradatiefilter wat donkerder gemaakt.
                            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bomenrij

                              Dat is ook een oplossing, als nu het snoeiwerk nog net iets onregelmatiger en daardoor natuurlijker ogend was ...
                              maar 't is zo al knap
                              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                              Comment

                              Working...
                              X