Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

' Ilse '

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ' Ilse '

    ...



    .

  • #2
    Re: ' Ilse '

    Leuke foto maar de nabewerking ( toning en kader ) zijn niet echt mijn ding. Ik vermoed dat het model ook wel ouder is dan haar uiterlijk en kledij laten uitschijnen (voor sommigen is dit misschien wel een probleem )

    Comment


    • #3
      Re: ' Ilse '

      Leuke foto maar de nabewerking ( toning en kader ) zijn niet echt mijn ding. Ik vermoed dat het model ook wel ouder is dan haar uiterlijk en kledij laten uitschijnen (voor sommigen is dit misschien wel een probleem )
      Dank je wel voor je reactie Walter,...Een kader heb ik hier absoluut niet toegevoegd, alles wat hier op de foto staat, stond er ook in het echt,
      geen PS kader dus, een kleurtoning heb ik hier wel toegevoegd, en die kan natuurlijk smaak gevoelig zijn

      Ik ben nu ook wel benieuwd hoe oud je dit model inschat, en ook kennis te maken met de mensen die een bepaalde ouderdom een probleem vinden ?

      Moeten half naakte modellen alleen tussen 18 en 22 zijn eigenlijk ? ( ik vraag dit omdat ik dit bij de oproep van andere fotografen naar modellen toe,
      ik het soms zo vermeld zie )

      D.

      Comment


      • #4
        Re: ' Ilse '

        Mooi hoor, met humor. De bewerking vind ik ook geslaagd. 1 uit een serie?
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: ' Ilse '

          1 uit een serie?
          Ja hoor, absoluut ! ... als je zo een opstelling maakt, is het niet voor 1 fotootje Thank's !

          D.

          Comment


          • #6
            Re: ' Ilse '

            Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
            Dank je wel voor je reactie Walter,...Een kader heb ik hier absoluut niet toegevoegd, alles wat hier op de foto staat, stond er ook in het echt,
            geen PS kader dus, een kleurtoning heb ik hier wel toegevoegd, en die kan natuurlijk smaak gevoelig zijn

            Ik ben nu ook wel benieuwd hoe oud je dit model inschat, en ook kennis te maken met de mensen die een bepaalde ouderdom een probleem vinden ?

            Moeten half naakte modellen alleen tussen 18 en 22 zijn eigenlijk ? ( ik vraag dit omdat ik dit bij de oproep van andere fotografen naar modellen toe,
            ik het soms zo vermeld zie )

            D.
            Voor alle duidelijkheid : ik mag van mijn vrouw de ouderdom van vrouwen niet meer schatten ( zit er altijd compleet naast ) ! Je vraag is terecht ! Voor mij is dit toch wel 18. Bij jongere modellen zou ik mij persoonlijk ongemakkelijk voelen . Ik doe zelf zelden naakt en ben dus zeker niet de geschikte persoon om hier een oordeel over te vellen.

            Comment


            • #7
              Re: ' Ilse '

              Tof en origineel met perfecte afwerking !
              Grtn thierry

              Comment


              • #8
                Re: ' Ilse '

                Ik vind dit een geslaagde foto met een geslaagde bewerking; het lijkt bijna een pentekening. Gezien de neutrale achtergrond past dit hier.

                Comment


                • #9
                  Re: ' Ilse '

                  Ik mis wel iets aan de onderzijde, liever niet hangende in het beeld, maar hoe je dat zou kunnen oplossen weet ik ook niet...
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment

                  Working...
                  X