Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maiko

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Maiko


    f5.6--1/100sec.--60mm--iso200
    digitaal impressionist

  • #2
    Re: Maiko

    Ondanks het uitblijven van enige reactie vond ik dit eigenlijk best leuk om te doen;het creëren van een foto-illusie van iets* wat op zich een illusie is.
    Het "model" was dan mss wel niet echt maar met behulp van belichting en macrolens heb ik geprobeerd het toch als dusdanig te laten uitschijnen.



    *Een maiko(herkenbaar aan o.a. haar kleding en juwelen) is een Geisha in opleiding.Deze dames zijn hoeders van eeuwenoude Japanse tradities en ware kunstenaars en entertainers.Helaas werd in de jaren na W.O.2 een verkeerd beeld de wereld ingestuurd.
    digitaal impressionist

    Comment


    • #3
      Re: Maiko

      Ik vind deze van de tweede post leuker.
      De eerste zou voor mij een stuk beter overkomen als je bovenaan afsnijdt net boven het hoofden onderaan net ter hoogte van de mouw op de schoude. Dan ga je een heel stuk van het onscherpe dat nu te veel afleidt weg halen.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: Maiko

        Ik vind het vele licht op de kleding te veel afleiden van het hoofd van de pop.

        Comment


        • #5
          Re: Maiko

          Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk bericht
          Ik vind het vele licht op de kleding te veel afleiden van het hoofd van de pop.
          Idd. ,iets donkerdere kleding laat het hoofd veel beter uitkomen.bedant voor de tip.

          digitaal impressionist

          Comment


          • #6
            Re: Maiko

            Is al beter ja

            Comment

            Working...
            X