Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En passant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] En passant

    Straatportret op de groenplaats in Antwerpen.


    Last edited by Bartcl; 25 april 2016, 16:59.

  • #2
    Re: En passant

    Dit had wat scherper gemogen voor mij.
    Een karaktervolle dame wel
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: En passant

      Een heel knap portret en als straatportret nog knapper. Scherper? Voor mij niet hoor..
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: En passant

        TOF en apart Portretje . Scherper ? Er zit misschien enige kleurruis in ?
        Grtn Thierry

        Comment


        • #5
          Re: En passant

          qua scherpte ziet het wat mij betreft wel
          Persoonlijk vind ik hem net iets te krap gekadreerd...
          Groet, Philippe

          Meer en andere belekens op Facebook

          Comment


          • #6
            Re: En passant

            Gedurfde crop met een blik die mij wil meenemen naar een vervlogen tijd.

            Comment


            • #7
              Re: En passant

              Ik heb hier een beetje een raar gevoel bij. Volgens mij is dit een dame die nog een bepaalde fierheid en heeft en zich opmaakt om dit te tonen. Dit beeld toont haar ( respectabele ) ouderdom ten volle zonder veel mededogen. Ik zie dit soort portretten liever bij mannen die gewoonlijk toch een andere instelling hebben wat betreft hun uiterlijk. Mijn persoonlijke mening en zeker niet slecht bedoeld.

              Comment


              • #8
                Re: En passant

                Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                Ik heb hier een beetje een raar gevoel bij. Volgens mij is dit een dame die nog een bepaalde fierheid en heeft en zich opmaakt om dit te tonen. Dit beeld toont haar ( respectabele ) ouderdom ten volle zonder veel mededogen. Ik zie dit soort portretten liever bij mannen die gewoonlijk toch een andere instelling hebben wat betreft hun uiterlijk. Mijn persoonlijke mening en zeker niet slecht bedoeld.
                Vrouwen hebben hun mond zo vol van emancipatie en gelijke rechten - wel dan :-)
                Grtn Thierry

                Comment

                Working...
                X